• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • nica83

Nu finns en bild i galleriet, men min är helt vit Ribbad och med knappar fram...

• nica83

Japp, superskön kvalitet. Lång också, så jag kan ha den lääänge till. Brukar iofs köpa långa tröjor då jag är lång, men ändå

Någon av er som har erfarenhet av Lundmyrs babyfilt? Tycker den ser mysig ut och har hittat den med 40% rabatt...

• nica83

Nu har jag lagt upp bild i galleriet. Kom gärna med åsikter för den är rätt dyr, 300 med rabatten... Jag har ingen erfarenhet av vad bebisar gillar, men för mig ser den mysig ut!

• nica83

Ja du, har inte hittat det någonstans. Ska försöka leta upp, vill man ju veta

• pucken

nica
    åh det är den som är så himla snygg! finns en stickad overall som jag velat ha till agge, men han är lite för stor för det nu.

jag är astrött. har inte varit ledig från jobbet sen nationaldagen, utan haft övertid i helgen och jobbat 12 timmar idag. plus att det verkar bli övertid på söndag. jobbigt, tungt men förbannat sköna stålar

• nica83

Det står:

"Sov sött strålande vän,
    mjuk är kvällen mot din kind.
    Snart vaknar du i morgonsol
    och jag är här intill dig."

Det var fint tycker jag

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)