• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Så - nu hoppas jag hon somnar =)

Jag mår bara bra.. återhämtade mig ganska snabbt på de flesta fronter tror jag =)
    Hormonerna lever ju kvar och rör om... men annat är väl inte att vänta kanske =)

Är lite sur/besviken för att mensen inte höll sig borta längre... men det är väl sånt man får ta

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • nica83

Men på ett sätt är det väl bra att mensen kommer tillbaka? Då är ju kroppen okej efter allt

Nu ska jag iväg och träffa en av mina äldsta vänner, ska bli skoj att berätta att jag är gravid igen

• Melisabeth

Jo det är väl bra att det är bra.. men hade gärna kunnat hålla sig borta nga månader =)

HA så kul =)

• letw83

mel
    nu är grejerna klara. tyvärr hann jag inte klart innan sista postlådan tömdes så du har inte grejerna förrän efter helgen. Men det blev riktigt fint

• Melisabeth

letw - ingen brådska =)
    Har du bild på resultatet också? =)

• letw83
    HPIM4325.JPG

fotade bara trycket nu. lite batterier i kameran.
  • Melisabeth

skitbra =)

Blir Anders fars dagpresent typ ½ år tidigt - eftersom man aldrig vet när de kommer passa =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)