• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • letw83

jo det är som perfekt till det, eller att ge när man testat plus. =)
    Du har mail för övrigt.

• Melisabeth

letw - jo.. nu har jag ju inte tänkt mig plussa på ett tag så får bli det andra

Japps - svarat =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Melisabeth

letw -  skulle inte ha emot en unge till egentligen.. men vill inte vara gravid - och man kanske skall ta en i taget =)
    För hennes skull om inte annat =)

Tror A skulle klaga rätt friskt också annars =)

• letw83

mel
    jo det är ju den lilla knepiga biten med att vara gravid då=) ni får adoptera

• Melisabeth

JA gärna =)
    Men jag tror de föredrar om man har lite stadigare/säkrare inkomst och grejer, samt är gifta =)
    Men vore det inte för den saken så skulle vi absolut vilja det =)

Hur går det för er då?
    Inte med barn just kanske, men allmänt... lika bra fortfarande? =)

• letw83

jo det är ju det då istället=) jag skulle faktiskt gärna adoptera oxå. fast jag vet inte om det blir konstigt att ha en adopterad och en bio?!

det går riktigt bra. jag har blivit mycket bättre på att prata om vad jag känner/tycker/vill vilket gör allt mkt bättre. visst har det varit nåt utbrott men det är väl bara 2 st tror jag, som har gått över fort. lite jobbigt att pendla, man saknar ju han enormt på veckorna...men det är ju å andra sidan inte för evigt. pendlandet alltså=) barn ligger ju rejält på is. stoppar in en p-stav när den här pillerkartan är slut. jag har inte samma panik över barn som jag hade förut... men på det stora hela riktigt bra

• Melisabeth

barn som barn tycker väl jag,, tror jag iaf =)

Alla eller iaf de flesta har väl utbrott på ett eller annat sätt då och då =)
    Men bra att kunna prata.. jag är så glad att A får lite vettigare jobbtider nu, så man kan få kvällarna ihop.. då är jag som mest i form för att prata =)

Lillan tycks närmast omättlig idag.. *äter igen*

• nica83

Wieee... har varit och shoppat loss! 1000 kr försvinner lätt på MQs rea! Men fyra plagg blev det! Ett linne, en farfars-t-shirt, en kortärmad huvtröja och en långärmad tröja

• Melisabeth

farfars t-shirt?? vad i herrans namn är det? =)
    *helt okunnig i modet*

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)