• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • nica83

Fin dotter mel Fina kläder letw

Nu ska jag pallra mig iväg till vårdcentralen, med urinet i högsta hugg. Hoppas det inte är UVI . Men skönt att få besked iaf...

• nica83

Då var man tillbaka och inte så mycket klokare för det. En etta på nitrit eller vad det heter så de skickar iväg testet på odling. Svar om några dagar. Läkaren var inte så sympatisk heller. Verkade inte tycka att det var farligt med urinvägsinfektion som gravid...

• nica83

Letw
    Var in och kikade lite på din hemsida. Fantiserar om vad jag ska beställa sen Men det är ju ett tag kvar innan jag ens vågar beställa

• Melisabeth

Nica - ja jag tycker ju hon är bedårande =)
    Hon sover mest nu för tiden - igår var hon vaken 4 timmar på hela dagen... Men när hon är vaken är hon en riktigt glad skit som typ skrattar hela tiden =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • nica83

Mel
    Vad underbart! Hon behöver väl sova nu när hon växer så det knakar

Ser en del likheter med mig själv faktiskt. Sover, äter, sover, äter! Sov just middag i två timmar, snaaaark...

• Melisabeth

tuff =)

Idag äter hon mest.. 3 gånger på 1½ timme.. =)

• Melisabeth

nica - fast du kanske äter mer än 1 dl i taget =)

Hur mår du annars då?

• nica83

Mel
    Haha, jo lite mer än en dl blir det nog

Annars mår jag bra. Brukar känna mig mer hängig på förmiddagarna men inte direkt illamående, mer trött och yr. Sen oroar jag mig ju för att jag har lite ont när jag kissar och ibland annars också. Hugger och sticker vid äggstockarna. Men nu har jag som sagt varit till läkaren, får se vad odlingen säger!

Hur mår du själv? Har du återhämtat dig sedan förlossningen? Kan tänka mig att man är slut ett bra tag efter

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)