• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Precis =)

Snart frukost här... blev väldigt sen sovmorgon idag - jag drack ett glas vin igår och jävlar vad det tog.. inte igår, men baksmälle delen.. inte annat än trött, men ändå =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • pucken

seriöst, agges kläder förbehandlades med galltvål och tvättades i maskin med ännu mera galltvål. och skiten blir ÄNDÅ inte ren! jävla irriterad jag blir. förbannade micke som låter ungen äta hur som helst... kläder för över 500 liksom.

• Melisabeth

Puck - vad fasen har han ätit?
    Haklapp kanske inte räcker (om hnan har det) - kanske är sånt där galonförkläde som man har på dagis vid målning som behövs eller nått..  jag har redan börjat kika efter nått sånt här för framtiden - räknar med att hon brås på oss båda i det avseendet - och då lär det behövas.

Surt på kläderna

• pucken

jag har tjatar på micke läääänge om att köpa en sån heltäckande haklapp men han vägrar. fattar inte, bättre med det än försörda kläder. är fruktfläckar, och chokladfläckar eftersom svägerskans ungar alltid käkar och kladdar på aggs. fläckarna har inte ens blivit svagare. fattar inte att tvålen lovprisas så, den är bara dyr.

• pucken

eller hur. har god lust att säga till svägerskan att hon kan köpa en ny tröja. köpte den i onsdags, använde den i fredags och sen var den förstörd

• Melisabeth

Låter ju lagom bra.. Ja varför inte att hon köper ny.. okej att barnkläder ska tåla lite, men inte vadsom helst...

• Fru Indosaurie
    pucken skrev 2007-06-24 13:28:04 följande:
    seriöst, agges kläder förbehandlades med galltvål och tvättades i maskin med ännu mera galltvål. och skiten blir ÄNDÅ inte ren! jävla irriterad jag blir. förbannade micke som låter ungen äta hur som helst... kläder för över 500 liksom.
    jag säger bara en sak.
    Vanish på sprayflaska.
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Melisabeth

Fru - är det skillnad på "effekten" på sprayen och pulvret?
    Bra att veta vad man skall satsa på isf =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)