• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Fru Indosaurie

vid 2 månader är man ju fortfarande ett litet spädbarn som inte gör någonting

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Melisabeth

Fru - jag som tycker hon börjar bli stor och tung och bångstyrig =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Winnertaco

puck
    Hmm... Det är så att vi antagligen ska till sthlm imorrn, Andreas syrror ska till Arlanda, och sen tänkte vi eventuellt fortsätta ner, och det slog mig att vi kunde ju hämta klänningen... Iofs ska de vara på Arlanda 06, så vi är ju i sthlm på fm och vi ska nog till Ikea vid kungens kurva. Om vi åker...   

• pucken

taco
    ni får gärna komma på förmiddagen/morgonen, men jag går till jobbet strax efter 13. fast micke är ju hemma annars.

• Winnertaco

Det är ju dig jag vill träffa Vi ska prata ihop oss lite och bestämma hur vi ska göra nu medans vi duschar, men kan du inte inboxa mig er adress så skickar jag ett sms eller nått imorrn om vi kommer? Går det bra?

• pucken

men det blir bra! som sagt, jag postar klänningen och mössan i veckan annars.

• pucken

10-11 blir bra, men var beredd på att det ser för jävligt ut här städas det aldrig, du vet.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)