• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Fru Indosaurie
    Melisabeth skrev 2007-06-24 15:28:53 följande:
    Fru - är det skillnad på "effekten" på sprayen och pulvret?Bra att veta vad man skall satsa på isf =)
    pulver har jag aldrig testat. Bara flytande och sprayflaska och sprayflaskan är 1 miljon ggr mer effektiv.
    Jag har sålt våran skip hop, innan tänkte jag tvätta den i maskin och sprayade på vanish på dom svarta fläckarna (hemska fläckar på beige) och dagen efter när jag skulle tvätta den så var den helt ren
    Den tar bort jordgubbar, blåbär, allt som W sullar på rosa och vitt.
    Den tog även bort intorkade tomatfläckar som jag hade testat med galltvål, haft i blöt, haft flytande vanish på och tvättat massor med gånger. Samma där, innan jag ens hade tvättat så var fläcken nääästan helt borta.
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Melisabeth

Ahh, men då låter det ju som det är krut i den - får skaffa det nästa gång man handlar då... blir ju iofs inga fläckar ännu, men är ju inte allt för avlägset med smakportioner så då kan det ju bli en och annan =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • Melisabeth

pucken - är det chokladfläckar så du.. eller vad var det för fläckar?

• Fru Indosaurie
    pucken skrev 2007-06-24 17:54:15 följande:
    sprayvanish funkade inte. nu ligger skiten i blöt i vanlig vanish.
    alltså låt det ligga minst över natten.
    eller det står väl iofs att man INTE ska göra det men jag gör alltid det innan jag tvättar.
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • pucken

nja, vill inte låta det ligga för länge. känns inte som om jag vill riskera att förstöra kläderna, iaf verkar det ha hänt lite grejer nu äntligen

• Melisabeth

Jisses - idag blir ju mitt lilla gryn 2 månader.... hon är inte såå liten längre... *snyft* =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)