• MK84

Luleås höstmammor 2007

Hejsan hoppsan!

Här kommer fortsättningen på tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m16037003.html

Snacket fortsätter..

/Malin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-15 20:00:12:
    Plopp plopp så kom det en bebis! =)

Svxrt BF 23/4
    Rymdmamma BF 19/5
    Ojbebis BF 30/5
    Benjamin040722 BF 19/6
    Mymlan74 BF 15/7
    Babybop BF 5/8
    Jessie76 BF 10/8
    Betzo BF 20/8
    Idaas BF 4/9
    Zazzy BF 10/9
    MK84 BF 10/9
    FrökenE 11/9
    Mollan Malin BF 22/9 - Tvillingar
    bebisen2007 BF 24/9
    QuteCat BF 28/9
    Gustafsmamma2005 BF 28/9
    Fiaflikkan BF 11/10
    Engla-Li och hennes mamma BF 5/11
    Aquagreen BF 9/11

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-20 21:58:38:
    Nya BF-datum

Jessie76 BF 16/8
    bebisen2007 BF 30/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:46:57:
    Iväntanstider BF 19/11

SvXrt fick en Vera 3 maj! *Grattis, grattis*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-13 20:17:01:
    Finalinna BF 21/8

Nytt BF datum: Fiaflikkan BF 27/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-13 16:18:57:
    Isold BF 16/7

Rymdmamma fick en Alexander 24 maj
    Ojbebis fick en kille 5 juni
    Grattis grattis till er båda! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-18 21:45:24:
    Benjamin040722 har fått en flicka den 15 juni, grattis grattis!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-04 19:43:57:
    Dags att hoppa över till en ny tråd igen =)
    Adressen dit är:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m22454547.html

• Svar på tråden Luleås höstmammor 2007
  • Mollan Malin

Svrxt: Vi satt på rad 20...

bebisen: jag tycker ni kan döpa honom till Petto om det blir en han

Idag blev jag så fruktansvärt arg. Inte likt mig att skälla ut ngn, men idag var ett undantag.
    Min dotter och hennes kompis är ute på gatan i solen och målar med gatukritor på trottoaren. En massa folk går förbi och beundrar och berömmer konstverket. Sen kommer det en äldre herre med sin fru och skäller ut barnen och svär som en borstbindare för att de ritar på gatan. "Fult är det också" säger han och hotar att ringa polisen.Förvånad Barnen blir ju skitskraja!! Jag kommer ut och undrar vad som står på. Då får jag också en utskällning. Jag säger både det ena och det andra till herrn och påpekar att färgen försvinner när det regnar och att om han har så lite att göra så att han inte har bättre saker för sig än  att jaga upp sig på barn som är ute och leker så tycker jag nästan synd om honom. Sen sa jag att en man i hans ålder borde väl veta bättre än att stå och skrika och svära inför barnen.... GAH! Det hände och sas en massa mer, men det blir för långt för att skriva här.
    Fasen vad jag inte gillar gamla människor som är så där griniga och bittra. Så vill jag aldrig bli!

• PVeraB

bebis
    nämen vilken virrig bm du hade då. Ja ja, du får ju se bäbis på riktigt så småningom. Irriterande hur som helst...

Mollan Malin
    men vilken gubbe

• zazzy

hej svejs,,!
    är hos en polare på grillfest och vi har nyss käkat en massa god grillad mat, mums men nu är jag så mätt att jag håller på att spricka.
    hoppas ni får en trevlig kväll. kram malin

• MK84

Uppdaterar lite, fler som vill på måndagsdejt?

Thaithai kl 18.00 Måndag den 23 april

Vi kommer:

MK84
    Rymdmamma
    Benjamin040722
    Mollan Malin
    SvXrt (så vida vi inte är på förlossningen )
    Babybop
    zazzy (om ja har råd)
    Betzo

(Tog bort dig Jessie, antar du ska va me karln) =)

• MK84

Hur har ni det tjejor, allt frid å fröjd eller förföljer illamåendet/andra elaka symtom er?

Själv har ja de väldans bra. Börjar bli människa igen känner jag. Ska snart iväg och jobba igen på mitt lilla MaxiPaxi. Igår va de så mycket folk att man inte fick en lugn stund, men tiden går fort och de är skoj =) Var för övrigt i Kundcenter. *intresseklubben antecknar*

Har vart ensam hemma i helgen, karln har vart hem till Skellefteå och det har vart SÅ skönt. Har inte gjort nå varken i fredags, eller igår kväll. Ville inte träffa nån/prata med nån utan bara vara. Har gjort allt i slowmotion, kört bil sakta, lyssnat på lugna favoriter, ätit sakta, tänkt sakta. Speedar ju alltid på i 200 annars så har vart skönt att få stanna upp lite.

Men nu har ja snart laddat batterierna klart så ja orkar me kommande veckan och allt skolarbete =)

Hoppas ni haft en bra helg!

/Slow motion Malin

• bebisen2007

wohooo, vad gör alla? vad tråden stannat av!! :(

ny magbild nu i v 18 iaf :)

mamma till ღ♥moa 040611♥ღ väntar nr2 ღ♥070930♥ღ
  • bebisen2007

shiiiit vad stor den blev? hmm. haha. SORRY!

mamma till ღ♥moa 040611♥ღ väntar nr2 ღ♥070930♥ღ
  • benjamin 040722

hej alla tjejjor!

har inte läst här på många dagar... har haft/har lite grav, komplikationer och varit in på förlossningen 2 ggr i veckan då bebis kanske inte har lust att stanna i magen ( hade samma problem med benjamin)

så jag vet inte om det blir någon middag för mig i morgon, är beordrad vila och ska nog ta det på allvar, för man vill juh gärna ha kvar lilltjejen några veckor till i magen, än är hon för liten...

tråkigt att kankse inte hinna träffa någon av er innan bebis kommer, eller så vilar jag gärnet och i slutändan går jag över tiden

• Mollan Malin

Benjamin: Vi hinner ses en annan gång i så fall... Huvudsaken är ju att du och magen får vila. Det är ju viktigast!!

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007