• MK84

Luleås höstmammor 2007

Hejsan hoppsan!

Här kommer fortsättningen på tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m16037003.html

Snacket fortsätter..

/Malin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-15 20:00:12:
    Plopp plopp så kom det en bebis! =)

Svxrt BF 23/4
    Rymdmamma BF 19/5
    Ojbebis BF 30/5
    Benjamin040722 BF 19/6
    Mymlan74 BF 15/7
    Babybop BF 5/8
    Jessie76 BF 10/8
    Betzo BF 20/8
    Idaas BF 4/9
    Zazzy BF 10/9
    MK84 BF 10/9
    FrökenE 11/9
    Mollan Malin BF 22/9 - Tvillingar
    bebisen2007 BF 24/9
    QuteCat BF 28/9
    Gustafsmamma2005 BF 28/9
    Fiaflikkan BF 11/10
    Engla-Li och hennes mamma BF 5/11
    Aquagreen BF 9/11

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-20 21:58:38:
    Nya BF-datum

Jessie76 BF 16/8
    bebisen2007 BF 30/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:46:57:
    Iväntanstider BF 19/11

SvXrt fick en Vera 3 maj! *Grattis, grattis*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-13 20:17:01:
    Finalinna BF 21/8

Nytt BF datum: Fiaflikkan BF 27/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-13 16:18:57:
    Isold BF 16/7

Rymdmamma fick en Alexander 24 maj
    Ojbebis fick en kille 5 juni
    Grattis grattis till er båda! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-18 21:45:24:
    Benjamin040722 har fått en flicka den 15 juni, grattis grattis!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-04 19:43:57:
    Dags att hoppa över till en ny tråd igen =)
    Adressen dit är:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m22454547.html

• Svar på tråden Luleås höstmammor 2007
  • PVeraB

bebis
    hörde skvaller när jag var där och handla, de har tydligt inte gått så bra. Farbrorn som äger affärn stod och prata med nån kund. Och jag har jääätteöron vid sånna tillfällen...

benjamin
    Nämen, vilken busunge du har i magen. Bäst att lyda doktorns råd. Då blir den kvar där ett tag till ska du se.

å inga bäbisar här inte.

• MK84

Ja jobbade på barnvagnen (babyproffsen) 99-01 typ och redan då "gick det inte så bra". Birger (farbron) sa då att lite av tjusningen va att få jobba för att klara sig, hehe.. Att dom inte ville bli rika, utan bara få det att gå runt. Redan då spanade dom efter någon att ta över, dom har ju trots allt jobbat i där i över 30 år, 6 dagar i veckan så man kan ju som förstå att dom börjar känna att dom gjort sitt nu. Synd bara att dom ska slå ihop me brio, för ja gillar inte dom.

• PVeraB

MK84
    aha, då hörde jag inte helt fel. Nu verkar det ju som om du sitter inne med ännu mer information. *snokar vidare* Kommer det bli andra ägare? Brio har jag ingen relation till alls. Bara det att de öppnar och stänger och öppnar och stänger hela tiden.
    Det är ju iofs skitsamma. Får väl gå dit och speja lite

• Liams mamma

hmh... jag trodde jag skulle fynda allt man behöver ... men jag hörde nyss av någon att "rean/utförsäljningen/flyttrean" börjar först imorrn?!?

v.26
  • MK84

ja tycker brio är dyra.. fattar inte att allt ska va så dyrt.. men ja tycker att barnenshus är dyra också.. huu..

• MK84

SvXrt - Inga "nu vill ja komma ut mamma-kännningar än eller" ?

• fiaflikkan

Hej hej tjejjer!

Åhå livsfarligt med utförsälning!

Sambon min blev farbror igår  en liten flicka blev det! Åh jag blir såå bebissjuk nu! Dessutom bor de i Stockholm så man kan ju inte ens få snusa av sig på lillan!
    Johan fick ett mms igår, på pappa Andreas och lilla dottern, de var så lika att jag var tvungen fnissa lite!
    Madelene (mamman) fick knysta sig genom hela natten, från 22 till 05 innan de tog fram sugklockan och bebis kom ut. Har inte riktigt pratat med dem ännu. Bara "genom" Johans föräldrar. Trötta var de, det är det enda jag har hört! Måste få veta mera!

Ni får se till att ha så skojj på middan! Ät för oss fattiglappar som inte ens kan planera i förväg och sparar lite pengar till sista veckan innan lön! (menar väl mest mig då! Flört) Jaja man kan inte göra allt rätt alla gånger

Ingen som har något roligt att berätta?

• zazzy

hoho i regnet.
    skönt att det regnar ute det spolar bort allt vinterdamm skönt.
    jag måste medela att jag inte har råd att äta ute har inte så fet inkomst och så är jag ensam. följer gärna med en annan gång.

huu i går tapetserade jag (syrran,morsan o hennes karl)om i hela lägenheten då eftersom det var en del skador och slitage på de gamla som satt där, måste ju göras innan jag säger upp lägenheten vill ju inte åka på en fet betalning för trasiga tapeter nä, urk.

nä, ska in en sväng på bibblo o lämna igen några böcker.
    ha det jätte mysigt på middagen å ät en massa gott.

• PVeraB

Mk84
    näe, den lille luringen tror nog på mammas ljug. Har lurat i lite folk att det är 1 maj som gäller. Dumt dumt.
    Du har rätt bäbisgrejer är dyra och himla fåninga.

Fiaflikkan
    åå så sött

zazzy
    har du hittat ngt nytt att flytta till? Hur stort vill du ha?

• MK84

1 Maj, meeh är ju jääätte länge dit jue.. Hehe.. =)

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007