APIFORCE!
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Jag hade inte ÄL stickor. Jag bara chansade på när jag hade ÄL & slutade då ....
ska man alltså sluta när man får ägglossnin??? har inte riktigt hajjat det där
tessah - det funkade ju på dej :) så då äter jag dom tills jag plussar utan nå undantag... :) Grattis i gen ,glad för din skull.. vill oxå :) *avis*
Jag slutade för att jag kände mej illamående & blev hård i magen av dom.
Man kan äta apiforce hela tiden.. jag äter dem pga av min svåra PMS, så de saju ätas månad efter måndad!
Måste rådfråga er andra. Min mens är snart en vecka sen och jag är inte gravid! Alltså måste det va Apiforcen som har strulat till min underbara regelbundna(trots klen/tveklös ÄL)28 dagars cykel
Vad ska jag göra nu?
-Strunta i Apiforce helt? Fortsätta? Ta en paus och fortsätta sen?
Läste ju att en del fick gormig cykel av Apiforce men trodde ju inte det skulle hända mig
Jag tänker såhär, ju längre cykel ju längre är det till ÄL och ju längre tid tar det till ev graviditet. Vill inte ha en lång cykel.
Men samtidigt vill jag ju kicka igång min sega ÄL.
Ursh känner mig så grinig.
Tillägg: Och vill ju inte ha oregelbunden mens igen heller.
Lillehopp: Jag har själv inte ätit det så länge så jag kan tyvärr inte ge dig något råd. Hoppas det löser sig för dig. Jag tänker oxå som du om längre cykler. Än så länge har jag inte märkt nån jätte skillnad mer än att jag hade mer molverk innan äl.