APIFORCE!
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Håller tumman för alla!!!!
Jag har också fått stegring på ÄL-test!!! Dag 27 idag. Det är vääldigt tidigt för mig då min senaste cykel var 65 dagar lång. Denna borde väl bli runt 40-45 dagar i så fall och det är ju minst 20 dagar kortare. Jag har typ som mensvärk, men några ÄL-flytningar har jag inte. Alla har väl inte det, synliga alltså? Har aldrig nånsin känt så här förut. I kväll blir det "göra bebis"!!!
Är det någon mer som har problem med att få till sexet p.g.a. barn i huset? Filippa vaknar nästan alltid och lägger sig hos oss. Det händer nästan varje gång vi "håller på" som hon kommer in. Några tips?
Japp, första månaden. Började äta på dag 8, dagen efter mensen tog slut.
Icefemale: Vi sover i samma rum som vår 2åriga son o han kommer oxå oftast till oss under natten. Så jag känner igen ditt "problem". Vi brukar mysa i vardagsrummet om vi vill vara litr högljuda annars försöker vi vara tysta i sovrummet. Vilket inte är så lätt alla gånger. Men nåt bra tips har jag nog inte. Ibland låter vi Alfred sova middag på soffan så kan vi passa på i sovrummet så länge. Men Filippa kanske inte sover middag.
Nä, hon sover inte middag tyvärr. Bara ibland när hon är hos dagmamman, men aldrig hemma. Det är lönlöst, hon vägrar sova hemma. Det har hänt att vi lämnat henne till farmor o farfar i några timmar för att kunna vara ifred och "göra barn", men det känns ju inte så kul det heller. Då jag är så säker på att jag har ÄL idag så har vi bestämt oss för att lämna henne till farmor/farfar senare i 1-2 timmar i alla fall.
Ni som får äl-symptom... Hur långt innan äl kan ni märka på flytningarna att äl e på gång..? Idag fick jag som en vit, vattnig flytning (inte trådig).. men känner ingenting i äggstockarna/magen och borde inte ha äl förrän om ca en vecka...
Nån som känner igen sådana flytningar o kan de betyda nåt??Kan man få symptom mer än en vecka innan äl?
fick typ mensvärk idag tror jag.... gjorde ont... men sen gick det över, har ej fått nå mens heller =(
Tetinne: Här kan man läsa om flytningarna i cyklen. Under sekret.
www.pernille.info/livmortapp.htm