• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • Tintene

hur går d för alla "apiforcare"? själv väntar jag me spänning på min äl.. som förhoppningsvis kommer och märks!

• Annfis

Jag har precis haft äl men det blev inte mer än 2 mys innan själva äldagen o efter har det inte blivit av flera anledningar. Tycker det är svårt att ha 6 bara för det är äl. Fler som har samma problem? Men jag hoppas ändå på det bästa. Jag mår oxå lite illa av mina piller men det det går över ganska snabbt. Så nu är det bara att vänta 2 långa veckor.

• Tintene

Annfis: Hoppas det tog sig iallafall!

Ni som ätit apiforce en tid... Hur länge innan ÄL kände ni symptom ? Vilka?
    Tycker jag har ihållande knip i tjejmagen... men de e lite tidigt o e antagligen bara tarmarna som spökar...

• mycat81

Jag väntar också med spänning på min äl. Men det verkar tyvärr som om den spelar mig ett spratt
    Testade i söndags, då var det ett svagt teststreck. Testade därför att det kändes som om det "borde" vara dags för äl. Var på dag 17. Sen har det lixom inte hänt mer Testerna visar inget utslag och jag har inga andra symptom heller. Inga äl-flytningar (bara blöta och vattniga) och ingen äl-värk eller dylikt. T o m magvärken och illamåendet som jag hade innan är borta. Vad är det som händer?

Hoppas att det går bättre för er andra i alla fall.

• Bummelumman

Stegring på Ältest idag! Bara en dag senare än vad jag trott. Vi är med i leken igen!

Var är du lilla bäs? Jag längtar efter dig!
  • Tintene
    mycat81 skrev 2007-05-16 21:13:42 följande:
    Jag väntar också med spänning på min äl. Men det verkar tyvärr som om den spelar mig ett spratt Testade i söndags, då var det ett svagt teststreck. Testade därför att det kändes som om det "borde" vara dags för äl. Var på dag 17. Sen har det lixom inte hänt mer Testerna visar inget utslag och jag har inga andra symptom heller. Inga äl-flytningar (bara blöta och vattniga) och ingen äl-värk eller dylikt. T o m magvärken och illamåendet som jag hade innan är borta. Vad är det som händer?Hoppas att det går bättre för er andra i alla fall.
    Kan det inte vara så att du hade äl precis innan dag 17 då..?
  • Tintene
    Bummelumman skrev 2007-05-16 21:18:42 följande:
    Stegring på Ältest idag! Bara en dag senare än vad jag trott. Vi är med i leken igen!
    ååhh va härligt! Se till å mys ordentligt nu:)!
  • mycat81

Tetinne:
    Jo jag har haft de tankarna oxå, men tycker ändå att det verkar konstigt. Att gå från att ha en väldigt lång och oregelbunden cykel (40-60 dagar) utan äl till att få äl redan på dag 15.
    Jag hoppas att den i stället snart är på G och dyker upp som en härlig helgpresent

• Tintene
    mycat81 skrev 2007-05-16 21:35:58 följande:
    Tetinne:Jo jag har haft de tankarna oxå, men tycker ändå att det verkar konstigt. Att gå från att ha en väldigt lång och oregelbunden cykel (40-60 dagar) utan äl till att få äl redan på dag 15.Jag hoppas att den i stället snart är på G och dyker upp som en härlig helgpresent
    kanske apiforce som gjort sitt o förkortat cykeln... iof ganska mycket i så fall....- har oxå haft långa cykler runt 45 dagar, men hoppas nu få hjälp av apiforce denna månad med kortare cykel. testar nu med äl-test, e på dag 13 o ännu ingen stegring....
    annars får vi hoppas som du säger att du får en härlig helgpresent:)

Bummelumman: håller tummarna!
Svar på tråden APIFORCE!