• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • Annfis

Står visserligen på norska men det går om man vill.

• Tintene
    Annfis skrev 2007-05-17 17:57:29 följande:
    Tetinne: Här kan man läsa om flytningarna i cyklen. Under sekret. www.pernille.info/livmortapp.htm
    Jättebra sida o info trots att de e på norska:D Tror att jag lyckats lista ut vad de e för flytningar jag har.. om jag har rätt borde jag ha äl inom en vecka! *HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS*
  • icefemale
    icefemale skrev 2007-05-17 10:44:41 följande:
    Jag har också fått stegring på ÄL-test!!! Dag 27 idag. Det är vääldigt tidigt för mig då min senaste cykel var 65 dagar lång. Denna borde väl bli runt 40-45 dagar i så fall och det är ju minst 20 dagar kortare. Jag har typ som mensvärk, men några ÄL-flytningar har jag inte. Alla har väl inte det, synliga alltså? Har aldrig nånsin känt så här förut. I kväll blir det "göra bebis"!!!
    Detta skrev jag tidigare idag (läs ovan). Nu har jag minsann fått ÄL-flytningar (tror jag). Det är som riklig rå äggvita och jag kan "bygga broar" också, HÄFTIGT!!! Min kille gapskrattade när jag sa att jag står i badrummet och bygger broar. Har fortfarande värk i magen. Detta är sååå coolt.
    Vi lämnade iväg Filippa en stund så vi kunde sexa på ifred. 
    Jag rekommenderar verkligen att äta Apiforce om man har problem med ÄL och oregelbundna cykler. Hoppas det tar sig nu. Nu får man väl börja äta avokado också då.
    ♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • icefemale

Oj, ursäkta texten blev visst ljusgrå.

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • Tintene

icefemale: Va kul!Sexa på nu !!! Hoppas d e apiforcen som gjort sitt... Jag väntar med spänning på min äl:)

• Bummelumman

Fortfarande en liten stegring på ÄLtest så jag antar att jag har ÄL idag eller imorgon. Sexar loss rejält så att jag kan vara på den säkra sidan. Ska jag fortsätta äta Apiforce även efter ÄL?

Var är du lilla bäs? Jag längtar efter dig!
  • Tintene
    Bummelumman skrev 2007-05-17 21:05:56 följande:
    Fortfarande en liten stegring på ÄLtest så jag antar att jag har ÄL idag eller imorgon. Sexar loss rejält så att jag kan vara på den säkra sidan. Ska jag fortsätta äta Apiforce även efter ÄL?
    Har hört de som slutar vid äl men oxå flera som fortsätter tills de plussar.. Jag hade nog fortsatt...
  • icefemale

Man ska äta tills man plussar.

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • Bummelumman

Tack för svaren! Fortsätter nog tills jag plussar. kan ju inte skada...

Var är du lilla bäs? Jag längtar efter dig!
Svar på tråden APIFORCE!