APIFORCE!
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Flyttar fram listan och lägger dit ett BIM-datum på mig.
Apiforce-BIM-lista
20/5 Eitss, Fanny87 (2)
23/5 I väntan på mirakel (1)
26/5 aeo83 (1)
29/5 Bummelumman, Annfis, Geten (3)
31/5, Sweetangel85 (1)
1/6 icefemale (1)
10/6 Tetinne (1)
1/6 icefemale (1)
?/? mignonne (1)
?/? festis (1)
?/? mycat81 (1)
Statistik: 14 X 0,2 = 2,8 (20%) borde bli gravida!
GRAVIDA:
*Tessah BF 27/1-08
*Niinaaa
Icefemale; såg du skrev nåt om att att äta avocado. Vad är det med det? Har tänkt testa grape + apiforce mästa månad om det itne tar nu men äter ju hellre avocado än grape. Eller är jag helt ute o cyklar?
En fråga till er vana ätare VArt köper man dessa tabletter och vad gör dom för verkan? Vilken styrka?När börjar man startar man vid första mensdagen eller spelar det ingen roll?
Har två barn som har blivit till på 1a försöken nu har det gått 9 långa månader...Så jag tänkte börja äta Apiforce
Jag undrar oxå varför man ska äta avokado?!!
Ja, nu är du lite ute och cyklar. Avokado äter man för att ägget lättare ska fästa sig i livmodern, alltså EFTER ÄL.
Icefemale; Ok då förstår jag. Först grape o sen avocado. Vilken variation i kosten. 2 veckor grape o 2 veckor avocado
Det finns att köpa på hälsokosten o även på internet. Det gör cyklerna mer regelbundna o massa till som jag inte kommer på jusr nu. *trött* Man ska nog helst börja vid mens men det går nog när som o sen äter man dom tills man plussar.
Vilken styrka ska man ha? Jag har ju ÄL men det gör väl inget om man äter dom iallafall? Ja ja jag får väl fråga på hälsokost
Hej hopp. Lägger in mig på listan. Började med Apiforce igår...fick mf i jan v18 med tvillingar. Har sedan dess inte fått någon mens.... . Hoppas på ett plus snart, helst igår...
Apiforce-BIM-lista
20/5 Eitss, Fanny87 (2)
23/5 I väntan på mirakel (1)
26/5 aeo83 (1)
29/5 Bummelumman, Annfis, Geten (3)
31/5, Sweetangel85 (1)
1/6 icefemale (1)
10/6 Tetinne (1)
1/6 icefemale (1)
?/? mignonne (1)
?/? festis (1)
?/? mycat81 (1)
?/? Snozie (1)
Statistik: 15 X 0,2 = 3 (20%) borde bli gravida!
GRAVIDA:
*Tessah BF 27/1-08
*Niinaaa
nu blev jag nrvös när jag läste att någon här trodde hon fått längre cykel efter att ha ätit apiforce. jag har gjort det denna månad och är på BIM +4. ska testa i momrgon men hoppas såklart på plus och inte längre cykel.
Kan man både dricka grapefruktjuice och äta avocado hela månaden, eller är jag helt ute och cyklar då?
Har börjat med Grape, men inte hört det där med avocado förrän idag.