• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • Ronja 2008

Någon som vill svara på vart man kan få tag på apiforce? Finns det att beställa någonstans på nätet... alla känner ju alla i den här hålan så jag har redan gjort bort mig då jag var på hälsokost o skulle köpa folsyra, hon sa direkt: "Jasså är du gravid" Haha!

• icefemale
    Tekla78 skrev 2007-05-17 23:12:15 följande:
    Kan man både dricka grapefruktjuice och äta avocado hela månaden, eller är jag helt ute och cyklar då?Har börjat med Grape, men inte hört det där med avocado förrän idag.
    Grape FRÅN MENS FRAM TILL ÄL, avokado EFTER ÄL.
    Ronja 2008 skrev 2007-05-17 23:19:56 följande:
    Någon som vill svara på vart man kan få tag på apiforce? Finns det att beställa någonstans på nätet... alla känner ju alla i den här hålan så jag har redan gjort bort mig då jag var på hälsokost o skulle köpa folsyra, hon sa direkt: "Jasså är du gravid" Haha!
    Finns på häloskostaffärer och på nätet: www.bodystore.nu
    ♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
  • Fanny87

Bara en fråga jag åt grape innan och rack jucie, men är det någon skillnad om det är blod grape eller vanlig???

• Annfis

Snozie: Välkommen! Vad tråkigt det som hände. *stackare* Hoppas du får ett nytt + snart.

Fanny87: Vet faktiskt inte. Har för mig att det finns en tråd om grape o dom som äter det. Dom vet nog. Hur är det annars?

• mycat81

Ändrar lite i listan eftersom jag misstänker att äl redan har varit
    Men hoppet är det sista som överger en

Apiforce-BIM-lista

20/5 Eitss, Fanny87 (2)
    23/5 I väntan på mirakel (1)
    26/5 aeo83 (1)
    28/5 mycat81 (1)
    29/5 Bummelumman, Annfis, Geten (3)
    31/5, Sweetangel85 (1)
    1/6 icefemale (1)
    10/6 Tetinne (1)
    1/6 icefemale (1)
    ?/? mignonne (1)
    ?/? festis (1)
    ?/? Snozie (1)

Statistik: 15 X 0,2 = 3 (20%) borde bli gravida!

GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa

• berlin1

Glöm min nojja! Det var inte apiforce som höll mensen borta utan att jag är gravid!

• berlin1

tack! kanske var det apiforcen som hjälpte :)

Svar på tråden APIFORCE!