• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • Annfis

Fröken Jansson: Ja, ca en vecka kvar. Men jag tror inte det blir nåt denna gången heller. Men det lär vi ju märka.

• Fröken Jansson

Fanny87: Hmmm... tycker jag känner igen vad du skriver. Sen jag började äta Apiforce har jag varit supertrött och haft grym huvudvärk (och enorma gaser i magen). Så det kanske beror på tabletterna? Eller att vi är beordrade övertid här på jobbet? ;o) Svårt att säga men ja, jag känner igen det du skriver.

• Fröken Jansson

AnnFis: Hoppas hoppas för din skull nu!

• Annfis

Fanny87: Tråkigt med tanten. *kram* Jag har faktiskt inte kännt som du. Kan inte vara nåt kul.Om det kommit i samband med att du började med Apiforce så kan det kanske vara det. Jag vet inte vilka biverkningar det har. Hoppas du mår bättre snart iaf.

Fröken Jansson: TACK!

• Mignonne

Hej goa tjejer! Denna månaden tänker jag testa fullt ut med apiforce. De andra månaden åt jag bara de sista 14 dagarna och jag hade ingen äl. Min menscykel är säkert fortfarande knäpp efter alla hormoner från ivf. Jag hoppas att kroppen har hunni återhämta sig så detta blir första månaden men apiforce från mensens första dag till nästa. Det skall bli spännande och se i fall om kroppen mår ok eller om det blir till att vänta ytterligare....

• MiniHedvig

Hej hej, här har ni en till som precis börjat med Apriforce, det kan ju inte skada att prova! Tänkte bara höra om det är någon som har erfarenhet av spotting och Apriforce? Har det hjälpt? Har det blivit värre?

• conspiracy

hej alla!

jag började äta apiforce denna mensens första dag och det var förra måndagen 14 maj. jag har inte såå långa cykler (25,26 dgr) så ÄL borde vara tor-lör denna vecka, men jag har INGA ÄL känningar alls, inge ont i magen eller ngt som ni andra haft.. äre någon här som ätit apiforce o INTE känt av ÄL men ändå HAFT det?

• MiniHedvig

conspiracy; jag har jättestarka äl känningar så det ska bli mycket spännande att se hur dom blir med apriforce. Har hört om några som äl uteblev för när dom åt det, hoppas verkligen inte att det kommer att hända!

• Mimou

Jag vet snart inte vad jag ska tro om Apiforce...Har ju hört så mkt positivt och ville ge detta en chans, men det verkar inte ha hjälpt mig.

Jag började äta Apiforce på dag 3 i denna menscykel, är nu på BIM + 2, har inte kännt av äl, har heller inga gravsymtom - inte ens öm i brösten som jag brukar vara vid mens... Tror att Apiforce har förskjutit min mens, jag som alltid haft regelbunden mens, grrr.....

Det enda jag märkte var att jag blev väldigt hård i magen.

Svar på tråden APIFORCE!