APIFORCE!
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Annfis: Jag har ett flertal gånger vakknat av illamående på natten och en gång även kräkts. *Ursäkta detaljerna* Det enda jag kan koppla det till är Apiforce så jag får se om det ger med sig...
Brummelumman: Ok, då förstår jag. Så vill man ju inte ha det. Lycka till i nästa vecka. BIM alltså.
Annfis: Tack så mycket.
Nån som vet hur det har gått för I väntan på mirakel. Hon hade BIM igår.
Jag tror jag börja känna lite illamående men det kan lika gärna vara som jag inbillar mig. Men nästa vecka får vi se om det stämmer. Men när jag väntade A började jag itne må illa förrän i v8 men alla grav är ju olika så man vet ju aldrig.
Jag var o blev spåd för ca 1 månad sen o då frågade hon när nästa barn var planerat för hon såg ett ganska snart. Jag frågade om hon kunde se vilket kön o då sa hon en flicka. När jag var typ 18 var oxå hos en annan o då sa hon att jag skulle få en pojke först o en tvilling flickor. Eddie´s farfar är tvilling o min farfar har tvillingsyskon så det är ju inte omöjligt. Lite OT men jag behövde bara skriva av mig lite.
Hi hi hi AnnFis... vad spännande... ihhh... håller tummarna - det vet du!
Annfis- Ja du det är ingen omöjlighet! Min sista grav var med tvillingar. Jag började må illa redan vid äl! I v 6 va jag så dårlig att jag blev sjuksriven. Graviditeten slutade tyvärr i mf v18 men det är en annan historia...
Snozi: Beklagar verkligen. Hoppas det tar sig igen snart.
Ja det hoppas jag med. Väntan på ett nytt plus är ENROM! Har bim 5/6.....gud va jag hoppas!!!!!
Som sagt jag kan inte annat än att tro på att APIFORCEN hjälpte mig. Har inte haft ordentlig mens sen mf i jan. Åt APIFORCE i en vecka och vipps så fick jag äl??? Kan ju berro på annat med....men tro kan man ju få göra!! Kram kram till alla där ute...
Imorse när jag vaknade mådde jag jättelilla men det kan vara för jag gick o la mig kl 2 o vaknade kl 7. Ibland när jag inte sover så länge mår jag illa på morgonen men jag hoppas ju att det itne är därför. Nu blir jag allt mer sugen att testa fast jag bestämmt mig för att inte testa innan bim+1 vecka. Får nog se hur jag mår imorgon bitti. Har ju ett test hemma o det kan ju bli gammalt