APIFORCE!
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Hej!
Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?
Tacksam för svar :)
Sätter bim datum, för nu vet jag ju bim.....
Apiforce-BIM-lista
20/5 Fanny87 (1)
23/5 I väntan på mirakel (1)
26/5 aeo83 (1)
28/5 mycat81 (1)
29/5 Bummelumman, Annfis, Geten (3)
31/5, Sweetangel85 (1)
1/6 icefemale (1)
5/6 Snozie (1)
10/6 Tetinne (1)
13/6 Fröken Jansson (1)
19/6 eitss (1)
?/? mignonne (1)
?/? festis (1)
?/? Zannz (1)
Statistik: 16 X 0,2 = 3,2 (20%) borde bli gravida!
GRAVIDA:
*Tessah BF 27/1-08
*Niinaaa
*berlin1
Nu är jag nog besviken på Apiforce...
(OBS! intimt)
Har ätit Apiforce sedan dag 3 i denna cykel, idag på BIM + 3 har jag fått en svag brunaktig flytning, nästan lite trådaktig som äl...
Känns jättesnopet att inte ha fått mensen som alltid annars är punktlig på dag 29, tror det är Apiforce som strulat till det!
Har inte gravtestat, men har heller inga som helst känningar eller gravsymtom, så det är nog bortkastade pengar.
Har läst nu om flera som fått längre menscykel av Apiforce, men trodde ju inte det skulle hända mig (dum som man är)..
Någon mer som fått annorlunda mens efter Apiforce?
har ingen mens alls ännu =(
Brummelumman: Vaför ska du sluta med Apiforce? Ska man inte äte tills man plussar? Lycka till iaf!
Snozie: Va skönt för dig! Lycka till!
Mimou: Jag hade nog gravtestat för säkerhets skull. Jag tänker nog lika som dig. "Det händer inte mig" Men det så vi se om en vecka när jag har BIM. Det är första månaden jag äter det så jag vet inte än hur det blir. Hoppas det "rättar" till sig snart igen.
Vaknade i natt av en flod av mens + jättehemsk mensvärk!
Känner mig jättedeppig nu, ville ju så gärna att Apiforce skulle funka..
Jag kommer inte prova Apiforce mer...
Lycka till ni andra!
Kram
Tetinne - Tack för info, man lär så länge man lever, hade bara hört om rosenrot tidigare.
TS- Sorry för intrånget :)
fröken Jansson, Annfis och tessah; Tack för era svar.. vet inte om jag ska fortsätta att äta dom eller inte känner att min tålamod tryter och att jag inte ocrkar "vara" snäll känner mig mest trött och irreterad... vad tycker ni?
Men tänkte höra så här innan jagbörjade med apiforce så fick jag utslag på Äl testet, tycker ni ändå attjag ska fortsätta fast jag mår dåligt av dom??
tänkte att jag kanske skulle göra uppehåll denna månaden, och se om jag får ett utslag ändå..?? Vad tycket ni
HJÄLPP!!!!
Fanny87: Ja, så kan du ju göra. Göra ett uppehåll en månad och kolla om humöret blir bättre och om du får utslag på ÄL-testet ändå. Det verkar vara en smart plan tycker jag! Så skulle jag gjort iallafall.
Detta är min första månad jag testar Apiforce och jag ser det som en "test-månad". Om menscykeln blir rubbad, ÄL uteblir osv så struntar jag i Apiforcen. Det jag känner är att magen blitt helknasig (uppsvullen/gasig - kan knappt knäppa brallorna, har som lite magvärk hela tiden och hård i magen, trött, hängig och rätt sur - har lagt mig mellan 20-21 varje dag och det är ovanligt). Men jag kör ändå på till burken är slut och sen prövar jag en månad utan igen och kollar om magen och det andra blir bättre. Blir det bättre får jag ta ställning till då om det är värt alla biverkningar att ta Apiforcen.
Fanny87: Hur länge har du ätit dem?
Fanny87: Jag hade nog hållt upp en månad f ör att se om det hjälper, precis så som du själv beskrev. Det är inte kul att inte må bra. Hoppas det löser sig snart. Kram