• EvigaLängtaan

APIFORCE!

Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden APIFORCE!
  • Tessah

Mimou: Du ska inte testa me gravtest ???????

fanny: tråkigt at du inte mår bra av dom. Jag kände inga biverkningar då jag åt dom...eller jo kunde må små illa om jag inte åt efter jag tagit dom.

minihedvig: Jag hade jätte starka äl känningar en vecka innan jag brukar ha äl sen försvann dom!.trodde vi HELT missade äl och trodde jag inte hade nån äl när tempen min var hel konstig motför dom andra månaderna utan apiforce.
    Men de visade sig ju ett stort pluss månadens slut så jag tror stenhårt på apiforcen! :)

♥ Nathanael -05 ♥ Bebis i magen v.5 ♥
  • Bummelumman

Bara lite drygt en vecka kvar till BIM, snart får jag veta om Apiforce hjälpt mig den här gången...

Var är du lilla bäs? Jag längtar efter dig!
  • Tintene
    Bummelumman skrev 2007-05-21 21:28:09 följande:
    Bara lite drygt en vecka kvar till BIM, snart får jag veta om Apiforce hjälpt mig den här gången...
    Åååå va spännande... Några symptom??
  • Bummelumman

Inte något... Har haft nattillamående, men det kom innan ÄL också så jag kan knappast kalla det symptom... Fast snart börjar nog mina vilda inbillningssymptom.

• MiniHedvig

Tessah; jag vill gärna tro att det hjälper så jag ska äta dom denna månaden i alla fall så får vi se vad som händer. Just nu är jag mitt mellan mensens slut och väntan på äl, sååå trist!!

• Viggo och pyrets mamma

Har inte läst hela tråden men har en liten fråga bara, säkert jättdum men jag frågar ändå, vad är Apiforce? Är det ägglossningsstimulerande eller? Receptfritt?

• Tintene

Tindras faster skrev 2007-05-22 11:58:39 följande:

Har inte läst hela tråden men har en liten fråga bara, säkert jättdum men jag frågar ändå, vad är Apiforce? Är det ägglossningsstimulerande eller? Receptfritt?
    Apiforce är bidrottningsgele som sägs stimulera ägglossningen o fertiliteten precis som du skrev (dock inte bevisat, men många här på fl med positiva erfaerenheter...) Finns att köpa på hälsokostaffärer el beställa från internet!
  • Bummelumman

Nu måste jag sluta ta Apiforce. Hoppas det hunnit hjälpa...

• Frivolten

Wow! Vilken lååång Apiforcetråd! Underbart!
    Jag var nyss inne på nätet å skulle beställa Apiforce men trillade då istället över Royal Jelly.. Eftersom det stod där att det kunde hjälpa fertiliteten på traven [vilket det inte stod ett ord om på Apiforcen] beställde jag Royal Jelly istället! Men så såg jag här i tråden att det 'varnades' för dom..
    Är det nån som ätit Royal Jelly här? Jag är lite nyfiken på när jag ska äta dem?! Tänkte börja så fort dom kommer å äta fram tills ÄL.. Men är det nån här som har koll??
    Ha det fint å Lycka till alla!

• Snozie

Tjohhhoooo.....Jag har inte haft mens sen mitt sista mf i januari. Började med Apifors förra onsdagen och tro det eller ej men idag fick jag utslag på äl. CB digital så det borde ju vara riktigt.....Whhhiiiii....sist jag fick ett sånt utslag på CB digital var i oktober 06 och det resulterade i tvilling graviditet.....tjohoooo....(gissa vad jag gjort ikväll).....

Svar på tråden APIFORCE!