• Yoyna

Har varit ensam hemma hela dagen, storstädat! Varit såå duktig tycker jag! Men strax kommer sambo å barn hem så då måste jag va lite med dom tror jag!

• Yoyna

Va roligt att ni hittat hit å att ni gillar Syltfisken!

KIkar bara in å hälsar godnatt, måste lägga mig, är astrött!

Kram på er!

• Yoyna

Kunde inte låta bli att skratta när du beskrev din sambos panikblick när du pratat om teststickor frila! Känns som en sån sak som killar helst inte vill veta nått om...

Föresten, ni vet väl att den korrekta stavningen på Syltfisk är PSYLTFFFISC, annars kommer inte alla med. Men presens å cia kanske överlever?

Ah, Drottningholm Skrutt, vilken dröm! Skulle gärna bo där om det inte var så sjukt dyrt att va granne med kungen!

Nu ska jag till jobbet, hörs ikväll? Kram på er!

• Yoyna

Hej mina syltiga vänner!

Har oxå en kompis som kanske är gravid, hon är på BIM+4 idag, men vågar inte testa sig. Blir så glad för hennes skull om det är så, de har iofs inte försökt så länge, tre månader men för henne är det förstås en evighet. Har en annan stackars vän som försökt i ett och ett halvt år nu utan resultat... Det är en evighet!!!

Lusse: Jag längtar oxå efter beskedet, men med fasa. Tror inte jag har nån chans alls egentligen, vågar inte hoppas!

Essa: En skorpion, hjälp!!! Ehh, kan man kela med den?

Thulan, såg dig i bm-tråden föresten!

• Yoyna

Skrutt, nej de känner inte alls varandra som tur är!

Dagens viktigaste händelse, en bekant fick en liten flicka!!! Och en nära vän har bara en månad kvar till nedsläpp!

• Yoyna

Aha, det är HP-resultaten du väntar på i första hand lusse!

Tänk när det är vi som ligger å snusar på nybakad bebis... Det är helt sjukt mysigt! Jag fick nån timme för att vila innan släkten kom till BB efter att A var född, men jag kunde inte sova, var tvungen att titta på henne hela tiden!

• Yoyna

Frila, hmmm, vakna upp brevid. Tycker Michael i Prison Break är sexig, å han Idol-Markus är inte så illa heller, även om han egentligen inte alls är min stil!

• Yoyna

Lycka till på jobbet Cia, hoppas det går lätt att vara vaken för dig!

• Yoyna

Skrutt, nej inte de första timmarna, men tro mig, det kommer en tid när man skulle ge i pricip vad som helst för att få sova... Men de första timmarna... Mmm!

Svar på tråden SYLTFISK