• Yoyna

SYLTFISK

Är lugnt här så jag sätter igång med den dagliga städningen... Disk, leksaker, torka av. Har dessutom tvättat idag så en massa kläder behöver vikas å sängen behöver nya lakan. Bäst att sätta fart med andra ord!

Hur har ni det hemma? Jag kan/vill inte gå å lägga mig om det är stökigt, så jag städar jämt på kvällarna. Är jag konstig???

• Yoyna

Kanske ska ta en tur till V-ås i helgen då Thulan? Håller du en plats åt mig vid bordet?

Att städa lite varje dag är skönt på ett sätt, det blir aldrig superstökigt. Men å andra sidan önskar jag att jag bara kunde slappna av och låta det gro igen lite, inte va så himla överspänd!!! Men jag är väl om jag är... Kanske blir det annorlunda med fler barn? Tycker iaf att det känns lite bättre nu med vår varannanveckas planering. Dvs, varannan vecka vet jag att min sambo kommer att dammsuga minst två gånger å städa badrummet bl.a. Innebär att jag slipper tänka på det iaf!

Vet hur det är att bo litet så det ser stökigt ut direkt. När vi pluggade hade vi 45 kvm, nu 70. Fortfarande inte stort så lösningen är bra förvaring! Har bl.a. en stor byrå i hallen med varsin låda där vi bara kan slänga ner grejer som ser skräpiga ut, men som måste finnas till hands. Perfekt!

• Yoyna

Den man helst skulle vakna upp brevid behöver iofs inte alltid vara den man helst skulle somna brevid...

• Yoyna

Fy faan lusse, vilken förskräcklig händelse!!! Usch, börjar nästan gråta bara jag tänker på det!

• Yoyna

Jag är här, men bara lite halvhjärtat. För en gångs skull är min sambo hemma på kvällen, så vi ska helhjärtat ägna oss åt... Att vika tvätten! Romantiskt va?

• Yoyna

Håller tummarna för dig lusse!

Va roligt att ha en bästis som stöttar och är glad för din skull fröken!

• Yoyna

En kompis testade positivt idag, hon var så glad! Och stirrig!!! Önskade nästan att jag oxå fick plussa snart!

Grattis till jobbet lusse! Va roligt för dig!

Cia: Det är ändå en viss chans att nån spermie kan slinka in eftersom det kan finnas spermier i försatsen!

• Yoyna

Allt är bra tack Cia, ska jobba imorn bitti så jag borde gå å lägga mig, men jag känner verkligen inte för det... (Varken för att lägga mig eller jobba egentligen!)

Svar på tråden SYLTFISK