• Yoyna

SYLTFISK

Åh va tråkigt för er familj frila! Jag hoppas din mormor kryar på sig och att din mamma våga åka på resan, kan förstå att hon är väl värd lite semester! Men det är inte så roligt att åka när någon nära är sjuk förstås...

Men bra att boendet skickade in honom så han kan få antibiotika iv, det brukar göra susen!

Kram till dig!

• Yoyna

Hej tjejer! Hoppas ni haft en bra dag!

Bebislängtan finns kvar ser jag!

Själv har jag en kompis på bf idag, en med bf den 22 maj, och tre kompisar som just plussat! Underbart!

Skenis varje månad är jag oxå, hade jag test hemma skulle jag säkert testa mig lite då å då och vara lika besviken varje det var negativt!

• Yoyna

Skrutt: Huset du hittat är verkligen super! Skulle jag mycket väl kunna tänka mig! Två miljoner i lån har vi satt som maxgräns, det är väl iofs det minsta man får ge för ett hyfsat hus här i trakten tyvärr... Blir nog inget större för oss på läääänge!!!

• Yoyna

Det är väl okej att ha lite pissiga dagar ibland lusse? Det har jag rätt ofta! Men då uppskattar man de dagar som går bra mer!

• Yoyna

Det är ok med mig tack Skrutt, har tyvärr riktigt jobbig pms som gör att jag är typ manodeppressiv, sjukt glad och effektiv kring äl och helt nere innan mens. Och inte fattar jag vad som händer heller, fast det är samma sak varje månad... Och just nu är det dags för mens så livet känns svart. Sen hör jag om hemska saker som händer, gråter och tänker att jag är dum i huvudet som har mage att vara så otacksam när jag har allt jag kan begära i rummet brevid...

Ja, flytta till Ekerö, kanske blir vi grannar en dag!?

• Yoyna

Lusse: Vi har en 850, -94, älskar den! Rymlig å lättkörd! Sambon är inte lika entusiastisk, tycker vi ska sälja den nu sen vi köpt en passat, men jag vill behålla volvon!!!

Ja, fika Skrutt! Det låter roligt! Å lite läskigt, tycker det är pirrigt att träffas första gången IRL! Inte för att jag tror att nån av er tjejer är nått freak, men ändå!

• Yoyna

Lusse: Då har du och jag synkade menscyklar, jag borde oxå få mens imorn eller onsdag senast. Visste ni föresten att kvinnor som umgås mycket ofta får synkade menscyklar? Tror tyvärr inte att det gäller nätkompisar!

• Yoyna

Nä, jag tror inte heller på synkade cyklar över nätet frila, men visst är det lite ballt!? Stackars pappor! Vad de får stå ut med...

• Yoyna

Haha, om vi ska prata skenis-tecken så har jag en hel radda!

*extremt lättrörd
    *hugg/värk i hö ljumske idag
    *mensvärk, men ingen mens (kommer ju inte förrän imorn el. på onsdag)
    *hungrig!!!

Så, give it to me; gravid eller inte?

• Yoyna

Men vilken bra idé frila! Varför inte månadens skengravida syltfisk? Men diplom å allt!???

Roligt att nån tror att jag är gravid och tycker det är bra! Sa till sambon att det kanske inte vore hela världen om jag blev gravid nu, men han såg helt oförstående ut (och det förstår jag iofs!)

Svar på tråden SYLTFISK