• Yoyna

SYLTFISK

Va roligt att många är inloggade! Själv är jag ju typ alltid inloggad, men inte alltid aktiv... Har just rensat lite på vinden, nu borde jag diska, men jag är värd en paus tycker jag!

Skrutt: har ni bestämt er för "tjuvstart"? Grattis i så fall, va roligt!

Håller tummarna för er andra som vill tjuvstarta oxå!

Fröken, er vagn blir superfin!

• Yoyna

Frila: Jag ska stötta dig i din väntan såklart!!! Snart blir det din tur! Själv tycker jag att det känns helt overkligt att vi kanske ska göra ett till barn om sisådär 15 månader! För lång tid framåt för att min hjärna ska fatta att det är verkligt.

• Yoyna

Fröken, om du har regelbunden mens så tror jag inte att du behöver oroa dig för att du inte har ÄL faktist!

OBS! Info för ej äckelmagade!
    Sen brukar man kunna märka att flytningarna ändrar konsistens kring äl, och blir lite mer "äggviteliknande". Också ett sätt att hålla koll om man inte vill köpa en massa stick

• Yoyna

Lusse: Min sambo bryr sig inte så mycket han heller, men skulle nog inte godkänna en rosa vagn tror jag! Blir det rosa oavsett kön på bebben? Tycker det skulle va coolt att köra runt lillkillen i en rosa bagn!

• Yoyna

Frila: Men mig tror jag inte du behöver "oroa" dig för tjuvstart, är helt nöjd med att börja försöka i slutet på nästa sommar, även om det känns som en evighet dit just nu!

Har föresten hunnit diska klart nu! *klappar mig släv på ryggen eftersom ingen annan är här å gör det* Nu är det bara tvätta håret kvar på kvällens att-göra-lista!

• Yoyna

Fröken, åtta cm (!) låter långt! Tre till fem tycker jag att jag hört! Klart du kan testa en månad bara för säkerhets skull, har själv haft den tanken, men det blir nog i samband med att vi börjar försöka i så fall eftersom jag tycker jag har hyfsad koll ändå (hoppas jag iaf!)

Svar på tråden SYLTFISK