SYLTFISK
Lusse: 11 kg kanske är med antingen sittdelen eller liggkorgen och din räknevikt med den andra delen? (Öh, lät rörigt... Alltså den ena vikten med den ena delen osv.! )
Lusse: 11 kg kanske är med antingen sittdelen eller liggkorgen och din räknevikt med den andra delen? (Öh, lät rörigt... Alltså den ena vikten med den ena delen osv.! )
Och för det blev du varnad? Suck... Bara på Fl antar jag!
Sov gott mina lilla syltfisk! (läs negerpojke). Schlager imorn!
Godnatt!
Hej tjejer! Va trevligt ni verkar ha haft det igår (här itråden alltså!)! Jag hade iofs oxå trevligt, först firade vi min lillebrors födelsedag, bara familj å närmaste vännerna men ändå 20 pers., jag å mamma hade fullt upp med att fixa mat!
Sen tyckte sambon att det kunde vara trevligt att tillbringa kvällen tillsammans i sängen istället för att jag satt framför datorn och det kunde jag ju inte tacka nej till...
Gratis till bröllopet lusse! Tycker midsommar låter jättemysigt! Tror de flesta kan tänka sig att rucka på ev. traditioner bara de får veta det ett bra tag innan!
Nu ska jag iväg till jobbet!
Kram på er alla, hoppas ni får en bra dag!
Hej tjejer!
Önskar jag hade mer tid att sitta och koncentrerat delta i era diskussioner!
Fröken: Hoppas arvstvisten löser sig!
Vill bara säga till er alla som längtar å väntar att det alltid brukar ordna sig till det bäst, förr eller senare! Även om det för tillfället känns som att man kanske bara står och stampar och inte kommer någonstans så går tiden och snart så kommer det en stund när man undrar var alla dagar tog vägen...
Om det är det ekonomiska som är orosmomentet så lovar jag att små bebisar högaktningsfullt skiter i vad de har på sig, sover i eller bärs runt i, det är våra egna nojjor och plånböcker som avgör.
När A föddes pluggade både jag å J, och jag hade lägsta fp. Vi hade lån på både lägenheten å bilen, men det gick och det gick bra! Jag har nästan aldrig kännt att jag inte kunnat köpa det jag velat till lillan.
Fi: Du är klok du, själklart är det hjärta som ska säga slutordet!
Lusse: Jag önskar dig och din sambo ett givande samtal, med kompromisser som gör er båda nöjda!
Kram från moralmamman till syltfiskarna!
Hurra lusse!
Va bra att han ändrade sig!!!
Ikväll har jag haft min 16-åring bror härm hjälpt honom med ett skolarbete, man blir bra på mycket med skoltrött bror!
Fi: Om ni redan badat ihop ¨så tycker jag du kan va här lite!
Ullared har jag varit på en gång, köpte julklappar och tyckte det var roligt minns jag!
Har hört att det finns en del billiga å bra leksaker, men kläderna är sådär tycker jag att jag minns. Men typ pyjamasar å så duger säkert! Träffar er gärna där, eller nån annanstans!
Att avstå från vin blir inga problem för min del, gillar det inte speciellt mycket. Nu förtiden dricker jag nästan aldrig, men om jag nån gång går ut så är jag mest en drinktjej!
Det finns faktist (tro det eller ej lusse!) ammningsbehåar som är ok! Jag hade en svart med bygel som jag kunde känna mig riktigt fin i! Iofs lite större variant med lite bredare axelband, men det satt bra och tuttarna är ju inte direkt hängiga så länge man ammar!
Sköt om dig Thulan! Ha det super!
Ullared är långt för mig å Skrutt iaf...
Sist vi pratade träff så tyckte vi väl att Stockholm var mest i mitten för alla? Det blir ju smidigt för oss som bor här, men annars får vi väl slåss om saken!
Sova för mig med! God natt!
Hallå hallå! Ni glömmer väl inte mig? Observera start TIDIGAST augusti 2008!
Men det gör faktist inte mig någonting just nu, min längtan är inte så stor än, men jag vet att den kommer att bli det innan det är dags!
En jobbkompis berättade idag att hon är gravid, eller rättare sagt jag frågade och då kunde hon inte hålla tyst utan sa att hon är i vecka åtta! Blev superglad för hennes skull, vet att hon vill ha många barn och nu blir det hennes fjärde!