• Yoyna

SYLTFISK

Åh, fröken fräken å söta skrutt är ju oxå här! Hej hej!

Lagom är väl när man känner att man vill? Innan A föddes kollade vi inte alls på vagnar, sen köpte vi en begagnad kanske sex veckor innan hon kom. Men om vi hade haft råd hade jag säkert velat köpa en ny vagn och då hade jag kanske börjat kolla runt i vecka 25 eller nått.

• Yoyna

Skrutt: En sån lista hade jag med, och väskan var packad flera veckor innan! Det var mysigt att se den stå där under sängen! Sen att jag använde kanske en tredjedel av allt som fanns däri är ju en annan sak!

• Yoyna

Lusse: Snart är det din tur ska du se! Iofs kan jag tänka mig att man kan knalla in på affären å låtsas vara gravid, fylla i lappen å ta med sig boxen hem...

• Yoyna

Säger oxå godnatt, A vaknade till och vill gärna sova med mig tror jag så jag hoppar i säng! Sov gott!

• Yoyna

Cia, frila å Thulan: Att sitta vak/vara med när någon dör eller ta hand om någon som gått bort är något väldigt speciellt och alla dödsfall känns olika. Det jag försöker tänka är att det iaf är bra om personen slipper ha ont eller vara ensam. Att ta hand om anhöriga är inte heller lätt alla gånger. Men jag försöker tänka att jag bara ska göra så gott jag kan och vara en medmänniska, det handlar oftast inte om att "säga rätt saker", utan bara att finnas till. Men jag säger som dig frila, en del människor kommer jag nog minnas resten av mitt liv!

Ska nog kika på melodifestivalskvalet har jag tänkt, och nu ser jag på klockan att det börjat!!!

• Yoyna

Ni har sån koll på bagnar tjejer! Blir nästan rädd! Själv kollar jag lite då å då när jag blir inspirerad av er, men sen kommer jag på att det inte är nu i sommar vi ska börja försöka utan nästa så då känns det bara dumt på nått vis!

• Yoyna

Nej, absolut inte Cia! Tycker det var smart av dig att köpa vagnen! OM du inte vill ha den sen kan du sälja den liksom! Jag gillar att kolla på vagnar, det är inte det, bara det att jag tror att nya vagnar, modeller och färger kommer att ha kommit innan det är dags för mig å sambon att fundera på vagn igen!

Har föresten blivit lite tvillingnojjig, är inne å läser såna trådar ofta och är alldeles fascinerad och samtidigt lite rädd! Tänk om man skulle få tvillingar!!!

• Yoyna

Vill inte påstå att vi är särskilt trendiga heller Cia, men som sagt, jag vill verkligen ha en fin vagn till nästa barn. Bröt ihop å grät veckan innan A föddes för jag inte trodde hon skulle trivas ivagnen vi köpt! Hon har förövrigt aldrig klagat!

• Yoyna

Låter ju som att det kan bli tvillingar för er lusse!

Ikväll är jag själv, sambon jobbar natt. Har tänkt städa å duscha, men nu hamnade jag ju här, så ett tag sitter jag nog bara å latar mig tror jag!

• Yoyna

Skoja bara! Det blir säkert bara en i taget ska du se!

Min farmor fick tvillingar, annars tror jag inte det finns i släkten så det är nog ingen stor chans/risk (?) för oss heller! Men lite spännande är det ändå att funderar på tycker jag, brukar passa på att kolla tvillingvagnar när jag ändå håller på!

Svar på tråden SYLTFISK