• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

Skrutt,
    Jag ska snart gå och sova. Men vi hörs kanske sen runt 18.

• Thulan

Hej tjejer! Har setat på biblioteket hela dagen, fastnade i gamla resetidniingar Har dessutom sprungit runt på stan och uträttat en massa ärenden så nu måste jag verkligen plugga lite.

Vad har ni för er?

• Thulan

lusse: Vad pluggar du för nåt nu? Jag har helt missat att du pluggar, haha, annars har jag helt enkelt bara glömt bort det

• Frila2

God morgon får jag väl säga. Har precis vaknat. Sov från 8-16. Var bara uppe vid 12 och letade efter sambons mobil som var spårlöst försvunnen. Då återfanns senare i en påse med några pantflaskor i hallen. Vi vet inte hur den hamnat där men vi skyller på katterna

Vi den här tiden på har ni allihop varit så produktiva, pluggat, jobbat, varit i stan... Och jag har bara sovit. Ska iof gå och handla nu. Ok du ska jobba natt Cia. Hoppas att du lyckas sova. Som tur är så tycker jag att första natten funkar ok även om man sovit kasst.

• Miss M

Man har varit borta länge från en tråd när man upptäcker att den försvunnit och bytt namn
    Jag har inte glömt er..men har så mycket att göra med nya jobbet att jag inte hunnit med att vara här inne.

Hur går det för er alla?? Har ni kommit något närmare vårt mål 2008 än??

• Cia80

Nu har jag sovit. Vaknade några gånger men jag tror jag har fått den sömn som jag behöver.
    Har inte varit lika mycket aktivitet idag som det brukar. Trodde jag skulle få läsa ikapp flera sidor

• Elessario

har jag berättat att min sambo ringde i lördags när han var på jobb och sa: ska vi göra en deal. Jag slutar snusa så får jag köpa en skorpion.. hihi.. han får ta "snuspengarna" och lägga undan dom.. så inom 3 månader kommer jag vara matte åt en skorpion ..

en vän kanske e gravid guud vad avundsjuk jag kommer vara om hon är det, men glad för hennes skull, de har ju försökt i sju månader... men jag tyckte hon kunde vänta på mej.. hon ska ha mens om två dagar men tog ett äl test igår bara för att se hur de fungerade och så gav det utslag.... väntar spänt på gravtest.

• enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-04-23 15:46:45 följande:
    lusse: Vad pluggar du för nåt nu? Jag har helt missat att du pluggar, haha, annars har jag helt enkelt bara glömt bort det
    Pluggar på KomVux....Svenska A/B, Engelska A/B.

Så, hur står det till med alla syltfiskar denna soliga eftermiddag då?!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden SYLTFISK