• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Thulan

lusse: Ja just ja, så var det. Hur går det med studierna då? Mycket kvar? Håller själv på för fullt med det sista på mina komvux studier. Pluggar till ett prov i matte b och håller på med sista inlämningsuppgiften i svenska b, ska bli så skönt när det är klart. Längtar till högskolan sätter igång!

Med mig är det bara fint, hur är det själv?

• FiL81

tjenamors!

Denna syltfisken mår prima Har precis varit ute och sprungit en runda. Behövdes verkligen!

Skrutt: Härligt med Drottningholm av alla ställen!

elessario: en skorpion? udda husdjur... hihi

• Frila2

Hejsan. Nu var det lite fler här.
    Elle: funkar den förkortningen?? Låter ju verkligen som om det är ett + på gång för din kompis.

• enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-04-23 19:14:07 följande:
    lusse: Ja just ja, så var det. Hur går det med studierna då? Mycket kvar? Håller själv på för fullt med det sista på mina komvux studier. Pluggar till ett prov i matte b och håller på med sista inlämningsuppgiften i svenska b, ska bli så skönt när det är klart. Längtar till högskolan sätter igång!Med mig är det bara fint, hur är det själv?
    Har en del kvar....kommer plugga in i det sista

Längar så efter att få hem antagningsbeskedet...
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Frila2
    Elessario skrev 2007-04-23 19:40:22 följande:
    jag skulle nog föredra essa..
    Ok, Essa it is
  • Skrutt 83

Hej tjejer!

Hoppas allt är bra med er!

Cia: sovit gott?

Elessario: Läskigt med en skorpion! Ja låter som kompisen kan vänta sig ett +! Vad roligt för dem.

Lusse: När kommer svaret på HP?

Fia: Ja det är mysigt där! Hur har det gått för din kompis? Hurtigt med en joggingrunda, jag var på gymmet imorse det är så skönt när det är gjort.

Fick reda på att en bekant fått sin lille bebis nu, BF var 30 så det blev lite tidigare än beräknat. De fick en liten tjej! (jag gissade rätt, hihi) Är så avis! Detta ledde till disskussioner med sambon som då säger att han inte längtar (har ju sagt lite förr) och att han vill känna som jag innan han skaffar barn. Sa till honom att han kommer aldrig längta som jag (det är liksom biologiska klockan som spelar in). Kände att jag blev så besviken att jag fick tårar i ögonen och var tvungen att gå därifrån. Skönt med er som förstår hur man känner iallafall!

• Cia80

Skrutt,
    Jodå, jag vaknade några gånger men jag tror nog att jag kommer lyckas vara vaken hela natten.

Svar på tråden SYLTFISK