• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka

494 klick.....folk e nog nyfikna på vårt fina trådnamn

Cia:
    Det kanske stämmer att sånt kommer mer naturligt för oss kvinnor än för män? Med att veta hur man ska hantera barn och så...?! Men jag e övertygad att han kommer fixa det när det väl är hans bebis han får upp i famnen

Ell:
    Haha....no more candy! Har lyckats med bedriften att bara äta godis på lördagarna nu!

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Ja, jag vet att han kommer bli en underbar pappa.

Förhoppningsvis blir det som han säger, att det kommer gå fort till 2009. Idag är jag ju ialla fall en dag närmre än vad jag var igår (Försöker tänka positivt)

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-23 10:50:00 följande:
    lusse,Ja, jag vet att han kommer bli en underbar pappa.Förhoppningsvis blir det som han säger, att det kommer gå fort till 2009. Idag är jag ju ialla fall en dag närmre än vad jag var igår (Försöker tänka positivt)
    Ja men det e rätt Cia! Tiden går så mycket mer långsamt när man tänker på det hela tiden. Du får tänka att 2009 är tidigare än 2010...och att när ni får ert plus så kommer du knappast tänka på attt du fick vänta lite extra länge
  • Cia80

lusse,
    Det har du rätt i. Men har vi otur så kan det ju dröja ända till 2010 innan jag blir gravid. Men så ska vi inte tänka nu. Förhoppningsvis får vi både + och bebis 2009.

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-23 10:56:55 följande:
    lusse,Det har du rätt i. Men har vi otur så kan det ju dröja ända till 2010 innan jag blir gravid. Men så ska vi inte tänka nu. Förhoppningsvis får vi både + och bebis 2009.
    Japp 2009 är ert år Bröllop, plus och bebis! Eller hur? *ler*

Så, vad har Cia på schemat idag då?
  • Cia80

lusse,
    Haha, det vore nåt det

Jag ska gå och sova sen runt 14, vakna runt 18. Sen börjar jag jobba kl. 21.

Vad ska du hitta på lusse?

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-23 11:00:34 följande:
    lusse,Haha, det vore nåt det Jag ska gå och sova sen runt 14, vakna runt 18. Sen börjar jag jobba kl. 21.Vad ska du hitta på lusse?
    Så blir det

Usch, jobbigt att jobba natt? Jag ska till skolan och ha lektion klockan 13:00....sen hem igen vid 15:00...ta en promenix med vovven, kanske till gymmet. Och plugga Fun day...
  • Cia80

lusse,
    Mjo, lite jobbigt blir det nog. Har inte gjort det på ca 10 veckor. Men det ska nog gå bra.

• Skrutt 83

Hej tjejer! Hur står det till idag då? Vad har ni haft på schemat? Jag har precis kommit hem från skolan och gymmet och ska plugga lite.

Yoyna: Ja Drottningholm är underbart, huset ligger på lovön men tillhör Drottningholm. Jag älskar det där ute, så lugnt och vacker natur! Men så är det ju på Ekerö generellt. Jag längtar tills vi ska flytta dit nån gång i framtiden.

Svar på tråden SYLTFISK