• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka

Skrutt:

Min kusin (blivande gudfadern) är konditor och bakar alla tårtor i sälkten Han ska göra en ljuvlig hallontårta till min födelsedag nu i maj. Kan be honom fixa Syltfisk-bakelser *hihi*

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-22 21:26:15 följande:
    Fröken,Tack för att du håller tummarna för min skull.Känns dock som att vi inte kommer nånstans nu. Så jag ger upp för ett tag nu. Ska verkligen försöka att inte prata varken bröllop eller bebis med honom på ett tag.
    Cia:
    Ja gör så! Nu pratar vi om något roligare så du kommer på andra tankar
  • Fröken85

skrutt: Jo, baka du å skicka ut lite gott till oss... Jag tar gärna emot min kaka i inboxen.. hihi...

lusse: hahaha... min sambo skulle aldrig våga hålla i ett barn... hoppas det ändrar sig tills det är dags för honom....

• FiL81

Skrutt 83 skrev 2007-04-22 21:29:56 följande:

Kan vi inte försöka hitta på en bakelse som vi döper till syltfisk som vi kan fika med när vi ses? Typ en kladdkaka eller sockerkaka i form av en fisk? Med hallon eller jordgubbssylt eller nåt? HIHI
    oh, ja ja ja!!! låter supergott!
  • Cia80

Fi,
    Självklart!
    Er lämnar jag inte i första taget. Det är tack vare er som jag orkar vänta in sambon.

• FiL81

lusse: å så gulligt med din sambo och 5-månaders bebisen. Kan nästan se det framför mig (trots att jag inte känner din sambo) hihi...

det sötaste jag har upplevt med min man var i vintras då vi var på julfest. Där var oxå en ursöt tvåårig kille. Min man lekte lite med honom och kastade upp honom i luften en gång. Efter detta sprang lille tvååringen hela tiden efter honom och höll upp armarna och visade att han ville bli uppkastad igen och igen och igen... jag blev såååå salig och fick tårar i ögonen

• FiL81

...ska tillägga att mannen har tre yngre bröder, varav en sladdis, så han har mycket erfarenhet av barnlekar och blöjbyten *gillas skarpt*

• Skrutt 83

Fi: Ahha ok! =) Men du var från Bromma va? Jag gick i bromma gymnasium inte det roligaste direkt!

Luscious: Heheh vad smart och roligt gjort av din kompis! De är så söta killar när de ser så där gulligt vettskrämda ut och håller barnet med raka armar typ en halv meter från kroppen. hihi!

Vad gott det lät, mums! Ja men då spikar vi det tycker jag, han får fixa syltfisken!

• Yoyna

Va roligt att ni hittat hit å att ni gillar Syltfisken!

KIkar bara in å hälsar godnatt, måste lägga mig, är astrött!

Kram på er!

• enlitenbitkaka

Fi:
    Perfekt med en erfaren man Min sambo har bara två äldre syskon och dem har nästan ingen kontakt med....så hans barnkunskaper är lika med noll. Jag som har två yngre syskon och två yngre nära kusiner är lite mer van.

Jo han va förövrigt jättesöt när han stod där och försökte hålla honom.....han vart stel som en pinne stackaren

Svar på tråden SYLTFISK