• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Lusse: ahah ok då är jag med! =) Intressant att höra varför, du får berätta när du fått svar! Nää det är ju tyvärr så. Kolla länken jag skrev nyss, finns ett par bilder på jungle pink i verkligheten även vanliga jungle (jättefin IRL faktiskt)!

• Frila2
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 21:10:45 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m19717560-4.htm... här är länken till EL vagnar i bild.
    Tackar för länken. Ja, det är lite skillnad på färgerna irl och på hemsidan.
     Sambon har sagt att han inte bryr sig (förvånad eller?) om vilket vagn det blir men han vill inte ha en ljus vagn och den ska ha två färger. Sedan är han nöjd. Han vill helst ha svart som bas, precis som jag. Sedan gillar jag verkligen den rosa men det tror jag inte att jag får köpa om det blir en kille tyvärr.
  • Skrutt 83

cia: ja eller hur, hur lätt är det hh vad jag längtar till augusti även om vi inte sjuter skarpt så är jag mkt närmre bebis än nu! Jag spricker snart av denna längtan

• Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-13 21:12:59 följande:
    "Ehrm...jag är....hmm....här med min kusin! Hmm....hon gick visst iväg en sväng...ehrm..."
    Den får jag såklart köra med!
  • Skrutt 83

Frila: Hehe min sambo är inte heller så engagerad i färgval, han skulle nog dock inte heller uppskatta rosa till en kille, kanske inte ens överhuvudtaget... Jag är dock glad för att jag får stå för vagnval!

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 21:15:04 följande:
    Hmm...nu hade dem tagit bort hennes inlägg med bilden. Säkert bara för att hon skrev att hon skulle sälja den *typiskt FL* Jungle Pink är skitsnygg...
    Men just nu lutar det åt en Bugga! Sambon ger inte med sig, han tycker ex. Cango, EL och Brio är skitfula Jaja, får väl nöja mig med att han iaf har en åsikt ang. något barnrelaterat...
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Lusse: hehe ok, ja men du har ju alltid gillat buggan så det blir nog kanon! Ja eller hur, man ska vara glad för det lilla! =)

• Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-13 21:20:54 följande:
    Hmm...nu hade dem tagit bort hennes inlägg med bilden. Säkert bara för att hon skrev att hon skulle sälja den *typiskt FL* Jungle Pink är skitsnygg...Men just nu lutar det åt en Bugga! Sambon ger inte med sig, han tycker ex. Cango, EL och Brio är skitfula Jaja, får väl nöja mig med att han iaf har en åsikt ang. något barnrelaterat...
    Oj, tänk om G hade haft en åsikt (annat än att det är för tidigt ännu) i barn- + vagnfrågor. Det hade varit kul. Inte så kul om man inte är överrens kanske men tänk ändå att han faktiskt engagerar sig.
  • Cia80

Skrutt,
    Så här nära bebis har jag aldrig varit förut. Superspännande samtidigt som det är lite skrämmande