• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-13 21:44:37 följande:
    Hihi du får köpa ÄL-stickor och prova dig fram...utan att han vet. Det är ju inte att lura någon (vilket jag tycker är hemskt!!) bara att hjälpa naturen på traven lite
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 21:50:59 följande:
    Ja att titta på magar är tortyr...kan komma på mig själv med att kolla på magar här på FL och klura på hur min kommer se ut. Hoppas man slipper undan de värsta bristningarna iaf...
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Frila2

Cia: håller tummarna G har stenkoll på när jag har äl verkar det som. Vet inte om han snor min kalender och sitter och räknar men någon är det

Lusse: vilken fin. Vill också ha en fin mage så man kan ha såna kläder.

• Cia80

Skrutt,
    Jag ska försöka, tro mig
    För sen får jag ju inte sex förrän nästa helg.

• Skrutt 83

Lusse: Ja visst är det, värsta självplågeriet! Ja hoppas också på att klara mig utan bristningar. Det finns ju bra oljor som man kan smörja in magen med i förebyggande syfte!

• Frila2

Cia: vi får hoppas att din äl alltid inträffar på helger i fortsättningen...

• Frila2

Hoppas att jag klarar mig utan bristningar. Har ju så mycket mage och också hud redan nu att det borde bli en mindre anstängning för huden för mig än för er med platta, vältränade magar. Ja, jag hoppas iaf att det är så

• enlitenbitkaka

Just det....lite news...vi ska gifta oss! Ja inte nu alltså, men F har ringt och bokat min "favoritkyrka" på midsommar -09...om två år alltså...vi ska ju förlova oss på midsommar i år

Frila2 skrev 2007-05-13 21:54:01 följande:
    Ja modet är ju perf. för gravid nu...man behöver ju knappt köpa grav.kläder alls om man som jag älskar klänningar!
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 21:55:28 följande:
    Ja Weledas krämer/oljor ska jag köra med, vare sig dem funkar eller ej kanske dem funkar som lite placebo
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-13 21:59:38 följande:
    Just det....lite news...vi ska gifta oss! Ja inte nu alltså, men F har ringt och bokat min "favoritkyrka" på midsommar -09...om två år alltså...vi ska ju förlova oss på midsommar i år
    Grattis! Åh, nu kan du starta planeringen på riktigt! Har du börjat planeringen redan nu kanske?
    Hoppas vi får vara delaktiga i planeringen, älskar sånt. 
  • Frila2

Klipper in ett inlägg som jag skrev i starta 2008 här också.

Kolla vad jag hittade när jag kikade på kläder på nätet:
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx[Ellos,%20baby%20071][3536573]#
    Gillar de i beige.

Söta byxor som är könsneutrala:
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx=#
    Gillar dem i både beige, brun och oliv. Gillar inte rosa byxor.

Är man för överbeskyddande om man skaffar dessa och sätter på barnet om man ska ut någontans när barnet är lite större?
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx[Levis][3536979]
  • Cia80

lusse,
    Känns inte som att jag har så stor användning för dem nu när vi inte försöker. Tänkte att jag skulle hålla mig borta från sånt, ialla fall i början.

Åh, då kommer vi ju gifta oss samma år

Frila,
    Jösses
    Men eftersom sambon ser det som en chans om jag blir gravid så kan han ju inte vara helt emot att ha sex när jag äl

Hehe, det vore nåt om äl bara inträffade på helger, ialla fall fram till juli. För sen är det ju meningen att vi ska vara sambos på heltid, men jag vågar inte ta ut nåt i förskott.