• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • FiL81

Idag ska vi nog bara slappa. Vi har fortfarande besök av mannens brorsa. De sitter och tittar på "Varan-TV" nu - något som svågerna hade med sig från Sverige. *noll koll*

Så nu har jag äntligen ordentligt med FL-tid!

Kanske jag sticker iväg och tränar en sväng oxå.

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-13 11:24:53 följande:
    Ja hon som vann hade ju klart kvällen bästa röst, men om det va bästa bidraget vet jag inte... Tyckte hela grejen var ett skämt!
    Åh, har du fått sånt där green card? nu....så du får spela på banan? Noll koll på golftermer.
    FiL81 skrev 2007-05-13 11:29:42 följande:
    Åh träna skulle jag också behöva göra....blev redigt med mat, godis och vin igår kväll!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Ja, hon har verkligen bra röst
    Fattar inte hur Ukraina lyckades få så mycket poäng, det var ju ett skämt om nåt!

Nä, jag har lektioner och både teori- och praktikprov kvar. Men jag får gå fadder-rundor med sambon.

• susannapanna

Hej tjejer!

Idag väntar plugg (blä) och strykning (ännu mer blä). Kanske tar mig iväg och tränar en stund om jag orkar. Söndagar brukar vara softar-dag här hemma. Ska snart slänga in en köttfärslimpa i ugnen.

• Frila2

Det verkar som om ni tycker som jag om ECS. Hejade faktiskt på Serbien men hur kan ett bidrag som Ukrainas bli tvåa med så mycket poäng? Tänker inte kolla nästa år, östeuropa kan ha tävlingen för sig själva nästa år. Tycker Sverige borde göra som Italien och hoppa av skiten nu.

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-13 12:24:13 följande:
    Vad roligt Är golf "din" sport? Känns det bra?
    Frila2 skrev 2007-05-13 13:49:08 följande:
    Det verkar som om ni tycker som jag om ECS. Hejade faktiskt på Serbien men hur kan ett bidrag som Ukrainas bli tvåa med så mycket poäng? Tänker inte kolla nästa år, östeuropa kan ha tävlingen för sig själva nästa år. Tycker Sverige borde göra som Italien och hoppa av skiten nu.
    Ja det hela är ett stort skämt! Nej bojkotta ESC i fortsättningen! *muttrar* .-(
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Än så länge är det roligt
    Dock så vill jag kunna mer än vad jag kan t.ex. när jag går på banan. Kan bli lite sur när jag slår ett snett slag. Måste nog inse att jag inte är så bra som jag vill vara...än

• Skrutt 83

Hej tjejer! Haft en bra helg? Själv var jag ledig igår, jag å svärmor var och kollade på sambon på polishögskolansdag, det var skoj. Sedan blev det middag med vänner och schlager, vilket skämt ESC blivit! Hoppas Sverige hoppar av! Idag har det varit jobb och kvällen blir lugn!

Hur står det till med syltfiskarnas bebislängtan då?

• Cia80

Skrutt,
    Bebislängtan har börjat bli starkare nu. Träffade sambons brorson igår och han är ju så söt. Han är 2 månader.

Pratar ibland om bebis, som t.ex. det jag skrev i inlägg 1264 och då skrattar bara sambon. Det känns positivt

• FiL81

tittar in lite snabbt här igen..

blev visst inte så mycket FL under dagen, istället har jag tränat (!), tagit en låååångpromenad och fixat middag - nyttig sådan (bulgur med paprika och skogschampinjoner och yoghurtmyntasås till) Gott och som sagt grymt nyttigt!