• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Lusse: Ja visst är det så.. Jungle limen är grönare i verkligheten än på hemsidan, likaså pinken. De är mer gröna än lite bruna hållet som den ser ut på hemsidan.. Ni får ta er en tripp till affären och kika =) de är så fina så! Oj kändes den så tung? Dock är ju cc lättare än nizza =) Som sagt ska ju kompisen köpa 360 så jag kan snart utvärdera hur den är!

Frila: Som jag skrev till lusse så är den grönare än på bilden. På bilden ser den lite mer brun ut.. Det fanns en tråd om bilder på EL ska se om jag hittar den!

• Frila2

Vilken tur ni har som har kompisar med barn. Bara en av mina kompisar har barn och vi umgås inte så mycket eftersom vi dels bor 12 mil från varandra och dels har tappat kontakten ganska mycket sedan jag flyttade hem till gbg igen.
    Skulle också vilja kolla och provköra vagnar. Har inte någon bra anledning att göra det bara.

• Skrutt 83

Frila: Hehe man behöver ju ingen bra anledning för att kolla på vagn ;) Bara ta en tripp till affären, de kan ju inte veta om man är i en tidig graviditet eller bara en galen bebis/vagn-tokig människa! =)

• Cia80

Skrutt,
    Ja, det känns skönt
    Så som vanligt hoppas jag på att en spermie ska slinka in. (Undrar hur många gånger jag har skrivit det nu)

• Frila2
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 21:06:31 följande:
    Frila: Hehe man behöver ju ingen bra anledning för att kolla på vagn ;) Bara ta en tripp till affären, de kan ju inte veta om man är i en tidig graviditet eller bara en galen bebis/vagn-tokig människa! =)
    Nej, iof. Men hur kul är det om folk räknar ut att man är en galen bebis/vagn-tokig människa? Min tanke är att man kanske träffar någon man känner i affären, vad säger man då?
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 20:59:21 följande:
    Låter snyggt! Ja om man kikar på hemsidan så fattar man ju att man inte kan lita på de bilderna på då alla färger ser olika ut på de olika vagnarna.
    Ja Cangon var inte tung att köra, den var jättesmidig men det var just det när man svängde som blev tungt...går man på landsväg är det väl inget problem men när man bor mitt i stan är det en annan sak
    Såg en bild på en 360 i Emmaljunga-bild-tråden och hon skulle sälja sin, frågade varför men har inte fått svar än...
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Cia: Hehe, helt rätt inställning =)

Frila: Haha jo det är sant, men de får gärna tro att jag är helt knäpp, det är värt det för att få kika lite! Men som sagt det blir ju lite jobbigt om man stöter på ngn bekant!

• enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-05-13 21:09:44 följande:
    Nej, iof. Men hur kul är det om folk räknar ut att man är en galen bebis/vagn-tokig människa? Min tanke är att man kanske träffar någon man känner i affären, vad säger man då?
    "Ehrm...jag är....hmm....här med min kusin! Hmm....hon gick visst iväg en sväng...ehrm..."
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Skrutt,
    Hehe, inte enligt sambon. Han vill ju inte att jag ska hoppas varje månad. Om nån av er kommer på hur man gör då så får ni gärna tipsa mig