• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Lusse: Åhhh grattis!!!! Vad kul! Då har du massa tid för härlig plannering! Ja eller hur, placebo är bra det med! =) Då känner man iallafall att man gjort vad man kan!

• Frila2
    Cia80 skrev 2007-05-13 22:06:31 följande:
    lusse,Känns inte som att jag har så stor användning för dem nu när vi inte försöker. Tänkte att jag skulle hålla mig borta från sånt, ialla fall i början.Åh, då kommer vi ju gifta oss samma år Frila, Jösses Men eftersom sambon ser det som en chans om jag blir gravid så kan han ju inte vara helt emot att ha sex när jag äl Hehe, det vore nåt om äl bara inträffade på helger, ialla fall fram till juli. För sen är det ju meningen att vi ska vara sambos på heltid, men jag vågar inte ta ut nåt i förskott.
    Bra, då kan du lyckas pricka in äl på helg endast fram till juli och sedan är det ok med vardagar också! Skrattande

Jag är lite avundsjuk på er som ska gifta er nu. På ett sätt vill jag också gifta mig men samtidigt inte. Tror det är planeringen som jag vill göra men slippa genomgå ceremonin.
  • Skrutt 83

Åhh blir lite avis vill också gifta mig men sambon vill avvakta så jag får snällt vänta..

• Cia80

Frila,
    Sen är det fritt fram för vardagar också..förhoppningsvis.

• Frila2
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 22:14:35 följande:
    Åhh blir lite avis vill också gifta mig men sambon vill avvakta så jag får snällt vänta..
    Ska vi starta en ny tråd? Vi som vill gifta oss men vars sambo håller inte med. Eller jag som vill planera ett bröllop men inte sambon
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-05-13 22:02:06 följande:
    Tack! Hihi planeringsfreak som jag är kan jag inte låta bli...men det lägger sig nog framöver. Spännande nu när det är så nytt... Ska komma ihåg att rådfråga dig då Frila!
    Cia80 skrev 2007-05-13 22:06:31 följande:
    Ja börjar man en Äl-tester så finns väl risken att man hakar upp sig ännu mer på hela bebisgrejen... Ja vi blir 09-brudar båda två Har du börjar planera något?
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 22:14:35 följande:
    Ja ag vet inte vad som tagit åt sambon...han har gått från relationsrädd till giftassugen Och han kan numera säga att han längtar efter barn...framsteg framsteg..
    Frila2 skrev 2007-05-13 22:08:48 följande:
    Ett intimt bröllop med närmaste familjen, känns det jobbigt också? För du gillar inte att ha den uppmärksamheten riktad mot dig vad jag förstått?
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Får ett litet yrselanfall när jag ligger här på soffan och direkt.....dingdingding....det kanske är ett gravsymptom?! Varenda liten åkomma är grav.symptom...

är helt övertygad om att alla 4st CB-tester jag förbrukat de senaste månaderna inte visar rätt

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Ja, risken är nog väldigt stor. Men visst, tar det väldigt lång tid innan det blir nåt så kan jag nog överväga äl-tester.

Har inte börjat planera så jättemycket eftersom vi troligtvis gifter oss utomlands och slipper det mesta av planeringen.

• Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-13 22:22:05 följande:
    Ett intimt bröllop med närmaste familjen, känns det jobbigt också? För du gillar inte att ha den uppmärksamheten riktad mot dig vad jag förstått?
    Det är så jag vet att det ska bli men tror inte det blir så litet.
    mamma
    pappa
    syster
    mormor
    morfar
    Farmor
    sambons pappa
    sambons pappas fru
    sambons mammas man
    bror
    bror
    bror
    syster
    plastmormor
    plastfarmor
    plastfarfar

Utöver detta vill jag ha med några av våra bästa vänner och då blir det med respektive. Det blir minst 16 st där utöver familjen.
    Minst 32 st hur vi än gör. 
    Sedan kommer det säker komma många som vill gratulera efter så blir det större och större.
    Vissa på mitt jobb kommer vilja komma. Överläkaren + fru brukar komma på personalens bröllop tex. Vi får se helt enkelt.
  • Skrutt 83

Frila: Bra idé!

Lusse: Klart att det kan vara ett gravsymtom, man kan ju inte lita på att testerna visar rätt =D ;)