• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Lusse: Hehe nu fick du mig att känna mig riktigt knäpp, brukar nämligen stoppa in en filt eller kudde under tröjan och fråga om det ser verkligt ut. Han brukar titta på mig, skratta och säga att jag inte är riktigt klok! Brukar även spänna ut magen och fantisera så jag antar att han har rätt, jag är nog inte riktigt klok! =D

Cia: Ja du lär ju vara skenis varje månad! =)

• Skrutt 83

Yoyna: Härligt med babyboom! Jag har en kompis som ska ha i juni, en i augusti och en i november så det lär ju bli en hel del träffande av små bebbar framöver!

Frila: Sovgott!

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-19 22:46:21 följande:
    Äh.... Inte då, står och spänner med magen flera gånger/dag här hemma. Är helt bergsäker på att det är en liten där inne...även fast jag testat minus OCH fått mens varje månad
    Cia80 skrev 2007-05-19 21:45:12 följande:
    Du e inte onormal bara förberedd och förutseende
    Yoyna skrev 2007-05-19 22:41:11 följande:
    Oj vad mycket bebisar! Har ju bara min bästa vän som har barn än så länge...ingen mer.
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Skrutt,
    Japp Vore nog konstigt om jag inte vore det

Dags att sova för min del också. Blir en lång dag imorgon. Först har jag golflektion mellan 11.00 och 13.00 sen börjar jag jobba 13.30-21.30.

Ta hand om er så hörs vi!
    Kram

• Skrutt 83

Cia: Sovgott!

Lusse: Känner igen det där! Har förbrukat ett antal test jag med =)! Åhh klänningarna var underbara! Tyckte båda var fantastiska.

• Skrutt 83

Nää nu är det dags för sängen även för min del. Ska försöka plugga lite till innan jag ska sova. Åhh imorgon kommer sambon hem, ska bli så mysigt, har saknat honom massor! Sov gott alla härliga syltisar så "ses" vi nog imorgon! Kram på er alla!

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-19 23:00:16 följande:
    Cia: Sovgott!Lusse: Känner igen det där! Har förbrukat ett antal test jag med =)! Åhh klänningarna var underbara! Tyckte båda var fantastiska.
    haha ja....mitt undermedvetna vägrar ta in det "Du är INTE gravid!!!"   Ja Visst är dem vackra?! Är bara säker på en enda sak: klänningen ska ha ett släp!
    Skrutt 83 skrev 2007-05-19 23:09:57 följande:
    tjejer vad tycker ni om killnamnet Jamie?
    Min syster har en killkompis som heter Jamie. Jag har faktiskt funderat på det namnet fats till en tjej Tänker på Jamie King... www.imdb.com/name/nm0454809/
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

Hej tjejer! Nu har jag kommit hem och nu är min natt-helg över. Sååå skönt.... Sen visade det sig att sambon, som var såå hängig och hade sååå ont i halsen innan jag åkte till jobbet, har lämnat bort hundarna och gått ut och festat! Såååå sjuk va han! *ler*

Skrutt: Om jag ska vara ärlig så är jag inte så förtjust i namnet. Men det handlar egentligen om att det är ett "engelskt" namn. Som man uttalar på engelska alltså, och jag har lite svårt för det, när man bor i sSverige. Men annars är ju själva namnet fint!

Lusse: Ja, jag gillade verkligen S3an när jag kollade in den, och jag tyckte den gröna va jättefin. Tycker inte att deras "vanliga" färger är särklit roliga, men fashionfärgerna är ju jättefina.

Nu ska jag försöka sova lite iallafall, men jag är ju inte ett dugg trött. Skulle vilja ta ett glas vin, men ska ju upp och köra om bara ett par timmar, så jag vågar faktiskt inte.....

God natt mina syltisar!