• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Frila2

Cia: du kommer bli skengravid varje månad tills du är gravid på riktigt. Precis som vi andra.

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-19 21:13:34 följande:
    lusse,Självklart är det så. Jag kommer säkerligen bli skengravid denna månad
    Klart du kommer! Jag har varit skenis varenda månad sen i januari!! *jobbigt* Hela grejen har stitigt mig åt huvudet...kan stå framför spegeln och spänna ut magen och undra hur den skulle kunna se ut *skäms*
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Frila,
    Ja, det har du säkert rätt i. Kommer nog bli det vare sig jag vill eller inte.

Vill verkligen ha bebis, men jag har ju inget val, jag måste vänta. För jag vill ju ha bebis med sambon inte någon annan.

• Frila2
    Cia80 skrev 2007-05-19 21:27:18 följande:
    Frila,Ja, det har du säkert rätt i. Kommer nog bli det vare sig jag vill eller inte.Vill verkligen ha bebis, men jag har ju inget val, jag måste vänta. För jag vill ju ha bebis med sambon inte någon annan.
    Det är ju det som är problemet. Eftersom man vet vem man ska ha som pappa så måste man ju vänta på att han säger ja. 
  • Cia80

lusse,
    Haha..så har jag också gjort

Frila,
    Mmm, det är ju det.
    Jaja, vem vet sambon kanske blir redo snart (Undrar vem jag försöker övertyga)

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-19 21:38:19 följande:
    lusse,Haha..så har jag också gjort Frila,Mmm, det är ju det.Jaja, vem vet sambon kanske blir redo snart (Undrar vem jag försöker övertyga)
    Ja jag börjar känna mig lite onormal....men har ännu inte tagit steget fullt ut och gått runt med kudde under tröjan
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Hmm...jag kan nog inte påstå att jag är normal.
    Jag har ju som sagt införskaffat en vagn lååångt innan det är dags för bebis.
    Jag har för mig att jag hade kudde under magen när jag var liten, typ när man lekte mamma, pappa barn

• Yoyna

Hej tjejer! Hoppas ni haft en bra dag!

Bebislängtan finns kvar ser jag!

Själv har jag en kompis på bf idag, en med bf den 22 maj, och tre kompisar som just plussat! Underbart!

Skenis varje månad är jag oxå, hade jag test hemma skulle jag säkert testa mig lite då å då och vara lika besviken varje det var negativt!

• Frila2

Oj,  en riktig babyboom runt dig nu då. Tur att du inte är riktigt lika galen som vi andra, annars hade det nog blivit jobbigt 

• Frila2

Nej, nu är det dags för mig att sova. Ovanligt tidigt för mig men jag gick upp kl 10 och inte kl 13 som jag brukar. Trött.
    Godnatt . Hörs imorgon.