• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Hej tjejer!

Angående inköp till bebisen så har jag precis som Lusse planerat att köpa det viktigaste så som vagn, spjälsäng, skötbord mm... Fast känner jag mig själv så kommer det bli en HEL del annat också så som filtar och kläder, flaskor och annat skoj! =)

Vad har ni för planer för dagen då? Själv gick jag upp ganska skapligt så jag har städat, tvättat och varit ute å sprungit så nu ska jag sätta mig och försöka plugga lite. Sambon kommer hem ikväll det ska bli mysigt!

• Cia80

Hej tjejer!
    Äntligen är jobbhelgen över!
    Kikar bara in en snabbis, ska umgås med sambon.

Jag hoppas att vi hörs imorgon. Då är jag ledig så jag har gott om tid till att hänga här

• Frila2

Idag har jag städat i min systers båda rum. Hon har ett tvrum och ett sovrum och städa kan hon verkligen inte. Mamma orkar inte längre gå efter henne när hon släpper grejer överallt, hon har gjort det i 27 år redan. Det ser verkligen ut som en bomb har slagit ner. Har städat i 6 timmar redan och har inte ens varken dammsugit eller dammat. Har bara plockat bort saker, mjukisdjur, cdskivor, vhs- och dvdfilmer som ligger överallt, lösa utan fodral och mängder med fodral. Mängden kläder på golvet i hennes rum är ungefär så mycket som jag använder på en månad. Suck. Men nu kan man se golvet iaf och även skrivbordet börjar komma fram nu

Imorgon ska jag ta med syrran till hennes daglig verksamhet och sedan fortsätta städa. Kul. Nu ska jag kolla på tv och äta lite glass. 

• Fröken85

Frila: Usch, det låter inget roligt det där... Men det är ju alltid kul att se resultatet när man är klar! Mys med din glass nu!

Jag har haft en någorlunda lugn dag med släktträff idag. Var jättertrött efter jobbnatten, men just nu är jag hur pigg som helst, nu när jag egentligen borde sova för att orka upp imorgon...

Vad gör ni andra syltfiskar idag då?

• enlitenbitkaka

Hej syltfiskarna!

Har suttit och hårdpluggat hela kvällen! Ett muntligt framförande och fyra uppgifter har jag lyckats plita ner. Inte illa för någon med min dåliga karaktär och urkassa diciplin

Frila:
    Usch lät inget skoj! Men om ni lyckas hålla det fint så lär det nog värma lite i din mammas hjärta

Skrutt:
    Lär också handla en massa "skrot" till bebisen....sånt man eg. inte behöver men vill ha! Typ som jättemycket kläder, coola nappar osv.

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

Vad gör du ikväll då? Själv ligger jag i soffan med laptopen och försöker sova.... (eller inte)... Jag har egentligen föreläsning imorgon kl 8, men kommerinte palla, så jag tar sovmorgon...hihi...

Börjar joba kl 12, så det blir lagom att gå upp tills dess! Får fördriva lite tid här sålänge...

Satt och bläddrade igenom hela babyproffsens katalog i Acrobat reader (100 sidor) nyss.......

• enlitenbitkaka

Samma här, laptopen i knät och vovven som värmer fötterna Börjat inte förän 13:00 imorgon så jag kan unna mig att sitta upp extra länge.

Oj, hittade du något skoj? Är ju så mycket man vill ha Om bebislängtan är lite extra jobbig på kvällen så har jag Barnens Hus produktkatalog + en Vi Föräldrar Gravid i nattygsbordet bredvid sängen

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.