• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka
    Cia: Hihi....här inne är vi inte rädda för detaljer. Inte jag iaf Kommer nog blir mer flytnings-prat framöver...förhoppningsvis.

Frila: Du har ingen kompis som kan ha honom hemma hos sig då?

Fi: Ja får jag inte med sambon innan så slutar vi ung. samtidigt då! Kan vi nojja oss tillsammans
    Trivs du där nere då? Jag drömmer om en storstadssemester i NY och Rom men vet inte om jag skulle klara av att bo så jämt...
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-22 17:09:51 följande:
    Cia: Hihi....här inne är vi inte rädda för detaljer. Inte jag iaf Kommer nog blir mer flytnings-prat framöver...förhoppningsvis. Frila: Du har ingen kompis som kan ha honom hemma hos sig då? Fi: Ja får jag inte med sambon innan så slutar vi ung. samtidigt då! Kan vi nojja oss tillsammans Trivs du där nere då? Jag drömmer om en storstadssemester i NY och Rom men vet inte om jag skulle klara av att bo så jämt...
    Problemet är att ingen av mina kompisar har erfarenhet att katter och första katten de ska ta hand om kanske inte ska vara en speciell liten bråkstake (som nu rusar fram och tillbaka på golver ). Nozzo är jättelätt, bara att ge honom en boll lekar han men Vinci är inte så enkel. Blä, svårt. Vill ju inte att mina bebisar ska må dåligt när vi är borta.
  • Cia80

lusse,
    Ja, mera sånt prat vill vi höra

Fick för mig att jag ville ha pannkakor så nu står jag här och vispar för glatta livet

• enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-05-22 17:13:07 följande:
    Problemet är att ingen av mina kompisar har erfarenhet att katter och första katten de ska ta hand om kanske inte ska vara en speciell liten bråkstake (som nu rusar fram och tillbaka på golver ). Nozzo är jättelätt, bara att ge honom en boll lekar han men Vinci är inte så enkel. Blä, svårt. Vill ju inte att mina bebisar ska må dåligt när vi är borta.
    http://hcdn.myftp.org/MaD-Design/pension/pension.htm
    http://www.katthotellet.se/
    http://www.katter.nu/sv/vgot.htm#2
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-22 17:17:25 följande:
    lusse,Ja, mera sånt prat vill vi höra Fick för mig att jag ville ha pannkakor så nu står jag här och vispar för glatta livet
    Mm....vill ha hemmagjorda Jag mixar med färdigt pulver och vatten bara!
    Ja mer prat om krämpor och flytningar är väl det vi ser fram emot *ler*
  • Cia80

lusse,
    Hemmagjorda ska det ju vara! Inget pulver här inte!
    Ja, tillslut ska vi väl ha jätteont

• Frila2

Ni äter pannkakor ni. Måste erkänna att jag brukar använda pulver jag också. Idag blir det istället lasagne med zuchini som jag fick recept på här från en syltfisk.

Upptäckte precis att jag hittat två (!) klasskompisar från sjuksköterskeprogrammet här på FL. Faktiskt två av de 10 som jag umgicks med av 60 studenter. Tyvärr har vi tappat kontakten men nu har vi ju möjlighet att hålla kontakten igen. Riktigt kul.