• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

Skrutt,
    Nä, det gör det verkligen inte

Golfen gick sådär. Känns väldigt nervöst att lektionerna snart är slut. Jösses, hur ska det gå??

Nu ska vi försöka komma fram till vad vi vill ha för bil. Vi har inte så lång betänketid, så nu ska vi försöka slå våra kloka huvuden ihop

• Yoyna

Hej igen!

Hinner bara snabba inhopp känns det som! Har jobbat idag och sen har mina två småbröder varit hemma hos oss och vi har grillat och de har lekt med A! Är så glad att vi bor nära släkten!!!

Cia: Du kommer bli en fena på golf! Och hoppas ni hittar en bil oxå!

• enlitenbitkaka

Hej tjejer...!
    Vad roligt att läsa om era förlovningar Vi får se vad ssambon kommer på för något roligt. Han vill överraska mig lite iaf!

Har haft en underbar dag efter skolan...jag och F följde med pappa för att hämta min bil. Där åkte vi och hämtade pappas vovve och tog med honom så han och Kenzo fick bada och busa! Sen tog vi min älskade Svarta Pärlan och åkte hemåt...tog en omväg förbi kyrkan vi bokat och påvägen dit spelades James Blunt "Goodbye my lover" på radion och i en strof sjunger han "...I'd be the father of your child" Som på en given signal tar F min hand och ler mot mig. Vad gör jag då? Jo, tårarna börjar rinna... Det är "den tiden på månaden" och hormonerna e i obalans Det var riktigt lyckliga glädjetårar...och när han sen tittar mig djupt i ögonen och säger "Jag kommer gråta likadana tårar den dagen vi får barn"

Låter kanske som något ur en sliskig film men just då kändes det så rätt och bra och fint *skäms*

Hihi....nej nu ska jag se på TV, finns det något värt att se?!

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

Lusse: Men gud vad gulligt. Jag skulle gråta floder om mi sambo någonsin skulle uttrycka något så fint. Tyvärr är min sambo inte sådan att han gärna använder ord...

• Cia80

Hej igen tjejer!
    Vi har ni kommit fram till vilken bil vi vill ha och som vi troligtvis kommer köpa.
    Det blir en Saab 9-3 Sport Kombi!!

lusse,
    Jösses, jag skulle också fällt glädjetårar

Kan berätta om vår förlovning.
    Vi hade pratat om att vi ville förlova oss. Vi gick och tittade ut ringar, beställde dem och sen fick sambon ha hand om dem. Ville ha ett överraskningsmoment. Vi hade pratat om att förlova oss i Alperna och att han då skulle ha hand om ringarna så att jag inte skulle veta var, när, hur det skulle ske.

På nyårsafton skulle vi ha middag tillsammans med hans bror+respektive. På eftermiddagen bad han mig sätta mig på en stol i matsalsrummet.
    Jag fick champagne och ett paket. I paketet låg en jättefin tröja som vi sett några dagar tidigare, men som jag tyckte var för dyr. Blev jätteglad!

Men det var visst inte allt...för helt plötsligt ställer han sig på knä och säger några väl valda ord och avslutar med "Vill du gifta dig med mig?"
    Självklart svarade jag "ja!" och gråter av glädje

• FiL81

godkväll tjejer!

Efter jobbet har jag gjort följande:

-Hämtat ut vår film från vår backpacker-resa i Asien & Australien som vi har lagt över från VHS till DVD

-Kikat in på en bebisaffär och klämt på en Bugga - 699 EUR skulle denna butik ha för den

-Tränat som en toook

-Handlat lite mat

-Käkat nyttigt hårt bröd och druckigt grape-fruktjuice

-Pratat med mannen i telefon

åsså sitter jag nu här på FL... dock väntar nog sängen snart!

Yoyna: Vad härligt att ni har släkten så nära! Så vill ja oxå ha det

Lusse: killar som kan gråta (både glädjetårar och sorgtårar) gillas starkt! din kille verkar ju oxå vara sån. HÄrligt!

Cia: kul att ni har bestämt er med bilen! Varför just detta val?

• Fröken85

Tyvärr har det inte blivit något pluggande här ikväll då jag och sambon varit ganska osams. Bråkade om pengar... Vi vet inte riktigt hur vi ska få ihop pengar så vi klarar av att leva + renovera huset. Inte något klokare blev vi efter bråket ändå... Helt onödigt alltså, men nu är vi sams iallafall!

Men nu är det dags för mig att säga: God natt tjejer!

• FiL81

fröken: bra att ni är sams nu! är ju så härligt när man blir sams efter ett bråk!

• Fröken85

fi: Ja, det är ju sant. Men det värsta är att vi ALDRIG kan prata om pengar utan att bli osams. Jag fattar inte det...

Ja, god natt nu igen då!

• enlitenbitkaka
    Fröken: Hihi ja.....uttrycka sig kan han iaf Egenskrivna löften är uteslutet, jag skulle störtgrina!!!

Cia: Gud vad romantiskt!....vilka goa killar ni snappat åt er Och vad roligt att ni äntligen bestämt er ang. bilen, blir det en ny eller beg.?

Fi: Ja han har kontakt med sin känsliga sida...ibland Vad billigt med 699EUR.....789EUR ligger dem på om man beställer från www.babytrader.eu. Men då är ju frakten gratis. Gillade du den IRL? Vilken produktiv dag du haft förresten
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.