• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83

Cia: Såg nu att det inte kom med... De har ganska många fina men gillar både safir grön och gekko grön, sen finns en fin blå! Får se vad det blir!

• Cia80

Skrutt,
    Visst är den

Är lite roligt med färg, men visst är silver fint, men det är ju så många som har det nu för tiden.

• Skrutt 83

Cia: Ja verkligen! Speciellt SAAB och Volvo är väldigt populära i silver, som du säger, fint men tråkigt! Nää jag vill ha färg! Men det är ju inte lika mkt att välja på när man ska köpa begagnat!

• Cia80

Skrutt,
    Kommer kännas så vuxet med kombi, uj uj uj
    Tänk sen om vi får packa in vrålåket i feb/mars *drömmer mig bort*

• Skrutt 83

nää ska titta lite på tv nu! Jag håller tummarna för att tanten håller sig borta Cia! Håll oss uppdaterade! Ha det bra tjejer!

• Skrutt 83

hehe ja! Kombi är lite vuxenpoäng! Jag håller tummarna för att vrålåket snart får åka med!

• Fröken85

Sus: Vad tråkigt med utslagen. Jag hoppas iallafall att du blir bra snart!

Cia: Vi hoppas med dig att mensen inte dyker upp men förbereder oss ändå på att den gör det då! Alla för en, vet du!!! Förresten; vilken jättesnygg bil!!!

Jag sitter iallafall och är kätteförkyld fortfarande. Får lite feber då och då oxå, så jag är verkligen inte pigg... Har skola imorgon egentligen, men får nog skippa den imorgon oxå. Ska jobba på fredag så jag hoppas verkligen att jag mår bättre då. 8 timmar oxå, så det blir tufft annars.

Idag har jag iallafall varit och handlat nya grejer till vår hall, trots feber orkade jag ta mig igenom ikea. Det blir ett nytt sidobord i samma serie som skohyllan och hatthyllan (ikea leksvik). Sen ska jag göra en fin tavla ett tyg jag hittade och sätta upp speglar. Tänkte jag skulle ta en sväng förbi Indiska imorgon oxå och köpa lite fina hängade ljuslyktor att hänga i hörnet. Jag får väl lägga in några bilder när det blir klart, om ni vill förstås!

• Cia80

Fröken,
    Åh, så söt du är!
    Börjar känna av mensvärk nu så den dyker väl upp snart.
    Ja, visst är den. Känns konstigt att vi ska ha en sån fin bil

• Cia80

Sitter här och håller på magen. Jag önskar så mycket att det är nåt som växer där inne.
    Förlåt, nu drömmer jag mig bort.

• Fröken85

Fy vad jobbigt cia... Jag vet hur det känns när man längtar så mycket!!! Det är ju bara att hoppas att det snart blir verklighet!