• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Frila2

Lusse: Jag tycker ändå att det finns betydligt mer på lindex webshop än på hm.com. Den sidan är urusel och har kanske fyra plagg för gravida. Hoppas precis som du att det kommer mer och roligare kläder.

Sussanna: Vattkoppor är inget kul. Det hade jag på julafton när jag var 4 år. Är du säker på att det är vattkoppor, har du haft det tidigare. Bra att gå till VC så du vet.

Cia: Vi väntar med spänning till lördag. Tänk om du lyckas med en så stor tjuvstart!

• susannapanna

Det var inte vattkoppor, utan nån konstig bakterieinfektion! Har fått penicillin nu. Jaha...vi vet ju alla vad penicillin har för effekt på p-piller, haha

• Cia80

Självklart kommer jag uppdatera er!

Åh, så skönt det var att sova

Nu har vi paxat en bil, så nu ska vi bara fixa med lån och sånt sen har vi en ny fin bil

• Kelso
    susannapanna skrev 2007-05-30 16:09:04 följande:
    Det var inte vattkoppor, utan nån konstig bakterieinfektion! Har fått penicillin nu. Jaha...vi vet ju alla vad penicillin har för effekt på p-piller, haha
    Vet du vad för bakt infektion du hade? Intresserad för jag läser mikrobiologi nu=)
  • susannapanna

Kelso: nej, de tog ingen odling. Men det såg tydligen inte ut som ngt atopiskt. Jag var själv lite nyfiken egentligen, eftersom jag läst biomedicin i tre år nu.

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Lusse: Grattis till betygen! Lysande gjort!

Thulan: Bra att du ska gå till Gyn och kolla det är alltid bättre att veta vad det är så man kan göra något åt det! Hoppas att allt gick bra!

Cia: Åhh vad spännande att tanten ännu inte dykt upp! Jag tror på ett + på lördag för din del! *håller tummarna* Kul med bilen också, sambon och jag ska kolla på bil när han får semester om 3 veckor, ska bli så kul =)

Susannapanna: Skönt att tentan gick bra och att det inte var vattkoppor!

Hoppas allt är bra med er tjejer, själv är jag helt slut! Jag kom precis hem från att ha suttit och pluggat mellan 9-18.30 så nu ska jag unna mig lite tv efter maten. Sambon är iväg på avslutningsmiddag med alla avgående klasser så det är bra att man har FL att roa sig med =D

• Cia80

Skrutt,
    Fortfarande ingen mens, men den kommer snart. Måste intala mig det annars kommer jag väl bryta ihop sen när den kommer.

Ja, känns lite lyxigt att vi ska ha en ny bil

• Skrutt 83

Cia: Spännande! Men det är som sagt kanske bra att du intalar dig att den ska komma. Inte kul att bli besviken, fast det blir man ju ändå men.. Ja jag förstår det! Vår blir ju inte helt ny men nästan =) Vad har ni valt för färg?