• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Frila2

Laga nyttig mat gör jag men tränar inte. Ja, jag vet jag skaaa men jag ooorkar inte.

• enlitenbitkaka

Nää....betalar 349:-/mån för att få träna på SATS men nu va det läääänge sen jag va där sist. Men mitt mål är att gå ner 10kilo inför vårt bröllop och det bör jag väl hinna.

Frila2 skrev 2007-05-29 19:46:18 följande:
    Laga nyttig mat gör jag men tränar inte. Ja, jag vet jag skaaa men jag ooorkar inte.
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Frila,
    Japp, nu är det bara att vänta.
    Rapport: Ingen mens!

Ja, jag ligger sist på listan. Men är det ingen bebis på g nu så kanske vi börjar verkstan i höst, vi får se vad sambon säger.

lusse,
    Tack för att du håller tummarna.
    Det pirrar i magen nu. Är nog inte så bra för mensen kan ju dyka upp när som helst. Är svårt att behärska sig

• Thulan

Hej!

lusse: Grattis till ditt MVG! Om 2 månader vet vi om vi har kommit in på våra utbildningar, längtar!

• Yoyna

Grattis till MVG lusse!

Håller tummarna för dig imorngon Thulan, det är BRA av dig att du går till gyn. Du kommer förhoppningsvis att få svar, och sen kan du få någon typ av hjälp, om du behöver det!

Pirrig väntan den här månaden oxå Cia, du vet hur du ska hålla spänningen på topp i tråden!

Idag har jag träffat nyfödd!!! Min kompis fick barn inatt, så jag tog med mig A och deras son och så hälsade vi på dom på BB! Så söt liten pojke, kolsvart hår och en liten lock på huvudet! Och förlossningen gick bra, men fort! En och en halv timme han dom vara på avd. innan han kom ut!

• enlitenbitkaka

Måste fråga:

När tog ni cellprover senast? Fick ju tid för att ta cyt-prov (säger man så?) men va tvungen att avboka och nu måste jag boka en ny.....e rädd...var två år sen sist men då var det pga komplikationer jag tog provet, då hade jag varit mer redo om något have varit fel..men nu....*rädd*

• Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-29 21:10:50 följande:
    Måste fråga: När tog ni cellprover senast? Fick ju tid för att ta cyt-prov (säger man så?) men va tvungen att avboka och nu måste jag boka en ny.....e rädd...var två år sen sist men då var det pga komplikationer jag tog provet, då hade jag varit mer redo om något have varit fel..men nu....*rädd*
    Man behöver inte ta provet oftare än var tredje år från man fyllt 23 år tills man blir 59. Det är ingen större idé att ta oftare eftersom förändringarna sker så långsamt.

Det kommer gå jättebra. Förändringar innebär inte cancer - kom ihåg det.
  • enlitenbitkaka

Men behöver jag ta nu då? Iom att det bara var två år sen sist? Men då va det som sagt frivilligt.....nu fick jag ju tid pga att jag passerade 23årsgränsen.

Enligt mamma som är läkarsekreterare så kommer jag inte automatiskt bli kallad om tre år iom att jag tackade nej till den första tiden. Utan då måste jag ringa själv....stämmer det?

Kan förändringar vara "bra" då? Hur funkar det?