• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-06-25 22:57:37 följande:
    Lusse: Vad kul att ni är nöjda. Vi har ungefär likadana ringar som er, gillar att de är enkla och stilrena, som du säger så finns det då möjlighet för riktigt bling-bling sen!Oj 4 timmar är ju inte så mkt, förstår att du är trött! Jobbar sambon natt? Min tycks inte vilja dyka upp så jag ger snart upp och kryper i säng. Ska du jobba imorgon? Hur har kroppen mått utan dagliga hormonerna då? Kännt dig annorlunda än?
    Japp han jobbar natt....*sakna* Hatar verkligen att sova själv! Och imorgon kväll är det jobb som gäller igen! Jobbigt men pengar! Hinner iaf sova ut...*skönt*
    Skulle ju ha börjat på ny karta idag så jag har intehunnit känna av några förändringar ännu.
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Ja det är verkligen inte kul att sova själv. Sover alltid bättre när A är hemma, har nog med tryggheten att göra. Men måste vänja mig, han kommer ju jobba en hel del nätter. Okej, jobbigt med jobb imorgon igen men ser det från den ljusa sidan, det blir mkt pengar att köpa bebissaker för! Skrattande

• Skrutt 83

Lusse: Hehe då förstår jag att du inte hunnit känna något ännu! Hur har ni tänkt göra nu då, blir det gummi eller blir det avbrutet? Eller blir det kanske chansning redan nu? Flört

• Fröken85

God natt skrutt!

Nu blir det sängen för mig oxå!!! Natti natti!!!

• Fröken85

Lusse: Här är en till som somnade i soffan inatt... ajajaj i nacken....

Okej, då blir det pökpåse för er ett tag då! Välkommen i klubben... Fast är det inte det bästför er att vänta till sept/okt så att om det skulle ta sig direkt så hinner du ju iallafall läsa klart två terminer?

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-06-26 11:17:00 följande:
    Lusse: Här är en till som somnade i soffan inatt... ajajaj i nacken....Okej, då blir det pökpåse för er ett tag då! Välkommen i klubben... Fast är det inte det bästför er att vänta till sept/okt så att om det skulle ta sig direkt så hinner du ju iallafall läsa klart två terminer?
    Jo jag är fullt nöjd med att ha det så här så jag slipper avbryta mitt i en termin...om det inte tar sig direkt kanske man måste göra det ändå men hoppas kan man ju Men jagär inte förtjust i idén om kondom ändå......pökpåse? *asg*
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

Lusse: Näe, det är ju inget kul att kanske behöva bryta mitt i en termin sen heller, men man har ju iallafall 2-3 försök på sig att få  sommarlovsbebis. Men sen gör det inte mig något om jag måste bryta i en termin senare, men jag har en ganska tuff termin våren -08 så jag vill ha den avklarad iallafall...

Ja, pökpåse låter väl mysigt.... NOT....