• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Fröken85

Yoyna: Tror bara det var ren tur... *ler*... Man kan ju egentlin inte väga sig från dag till dag. Men jag försöker bara att äta frukost och lagad middag och lite mellanmål. Bra är två "gotte" i veckan; tex fika eller godis. Och gå minst en timme om dagen. Det är något som jag vet att jag klarar av att hålla. Några superdieter funkar inte för mig...

• Yoyna

Nej egentligen ska man ju inte väga sig så ofta fröken, men ett kilo ner på vågen kan ju funka bra som pepp om inte annat!

Jag ska inte väga mig alls innan jag börjar känna/se resultat har jag tänkt faktist! Hatar vågar...

• enlitenbitkaka

Fick två svar på min bilannons idag...en som vill byta den mot en mercedes och en som vill ge 20000:- för den, den ligger ute på 26 000.... Är jagdum som tackar nej till 20k eller?? Help me

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

yoyna: Ja, det peppar mig iallafall!!!

• Yoyna

Lusse: Vill du byta bil? (Har för mig att du inte vill det?) Annars tycker jag att det är lite väl mycket att pruta 6000:-. Vänta å se tycker jag! Eller lägg in en ny annons med lite billigare pris om ingen svarar?

Fröken: Det skulle garanterat peppa mig oxå!

• Yoyna

Va konstigt jag skrev... Jag menade ju att jag undrade om bytet var ett alternativ öht? Klart ni ska ha kombi! Kombi rules! (Fråga oss som har två fast vi inte alls har råd egentligen!

• enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-06-26 14:02:42 följande:
    Va konstigt jag skrev... Jag menade ju att jag undrade om bytet var ett alternativ öht? Klart ni ska ha kombi! Kombi rules! (Fråga oss som har två fast vi inte alls har råd egentligen!
    Ja jag skrev ev. byte i annonsen.... Ville se vad dem erbjöd! Vad har ni för bilar?
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Yoyna

Vi har en volvo 850 (-94), röd off course! och en passat, -00. Dom är jättebra för oss!

• Skrutt 83

Hej Girls!

Hur står allt till med er idag då?

Fröken: - 1 kg redan, GRATTIS! Jag väger mig MINST 3 ggr om dagen, inte alls bra men kan inte låta bli!

Lusse: Jag tycker inte det är fel att tacka nej till 20000 vill de ha den kommer de ju gå upp lite, som Yoyna sa annars kan du ju sänka priset sen när du haft den ute ett tag!

Yoyna: Härligt med 2 kombi, skönt att ha gott om utrymme när det blir dags för nummer 2!

Här har bilplanerna ändrats rejält, vi var ju helt inne på en kombi, antingen en volvo eller en v50 men när jag och sambon pratade igår kom vi fram till att det är onödigt att köpa så dyr och stor bil nu, han ska ju bila 8 mil när han jobbar så ngt mindre bensinsnålare vore bättre. Vi började därför fundera på golf eller corolla. Vill ju kunna få plats med barnvagn så man inte behöver byta bil snart igen, så jag sökte här på FL och fick svaret att det inte är några som helst problem att få in barnvagn i bagaget på dem utan att plocka isär vagnen.

Så nu lutar det åt en golf faktiskt. Hittade en -06 som hade gått 2500 mil, en silvermetallic för 134900 hos bilhandlare. Vad tror ni om det?