• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Yoyna

Hej tjejer!

Idag har jag inte hållt mig till diet, har varit å hälsat på kompisar i Västerås (tittade efter dig Thulan!) . Blev både lunch å middag med vanlig mat, pluss godis. Så jag kan lätt säga att jag fått tillräckligt med energi för en vecka till med naturdiet!

Vilka konstiga test du måste fått tag i Cia, det låter otroligt märkligt!!! Testa en annan sort imorn! Håller tummarna!

Ah, oskyddat lusse!? Då är det nog snart dax för test för dig med!

Presens: Tror du att en mamma innerst inne någonsin ger upp hoppet om barnbarn? Det tror nog inte jag! Din mamma hoppas säkert! Å va glad hon kommer bli när ni renoverat färdigt!

• enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-06-29 23:22:04 följande:
    Hej tjejer!Idag har jag inte hållt mig till diet, har varit å hälsat på kompisar i Västerås (tittade efter dig Thulan!) . Blev både lunch å middag med vanlig mat, pluss godis. Så jag kan lätt säga att jag fått tillräckligt med energi för en vecka till med naturdiet! Vilka konstiga test du måste fått tag i Cia, det låter otroligt märkligt!!! Testa en annan sort imorn! Håller tummarna!Ah, oskyddat lusse!? Då är det nog snart dax för test för dig med! Presens: Tror du att en mamma innerst inne någonsin ger upp hoppet om barnbarn? Det tror nog inte jag! Din mamma hoppas säkert! Å va glad hon kommer bli när ni renoverat färdigt!
    Vem sjutton har hållit sig till diet idag??? Not me Hårda tag till veckan.... Nej inget test för mig; har troligtvis ÄL nästa vecka föst
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Elessario

inte orkar jag läsa nu, ska ta igen allt imorgon.. har varit ute på en skitkul kväll. hoppas alla ni haft det bra.

• Fröken85

Lusse: Oj då! Utan kondom! Då tror jag inte du behöver vänta till sept/okt innan verkstan drar igång... Modigt att våga köra utan skydd när du precis har slutat med piller å inte har en aning om din cykel... Men det skulle ju lixom inte vara någon katastrof om det tog sig...*ler* Åååå vad avis jag blir. Jag får bara stå ut med kådis ett tag till...

Men iaf: idag sa jagtill sambon: Vill du ha en bebis med mig?
    Han: Sen
    Jag: I oktober?
    Han: Det vet jag inte du, vi får väl se det sen va?
    Dett är iaf ett jätteframsteg. Innan har sagt absolut nej till oktober... Så nu är jag glad!!!

JAG HÅLLER OXÅ PÅ FUM!!! BIM är ju helt ologiskt Vi kör lltså på fum i denna tråden?

• Fröken85

Lusse: Ja, det var jag som  gillade BT... Visst e den fin.. med liggkorg å allt!!!

PS. Jag har inte heller hållit min diet idag... Men man behöver sånna dagar oxå, för att orka med å bli peppad på nytt!!!

Jag kom iallafall ehm från jobbet nu och är inte det minsta trött. Så jag får sitta här ett tag å läsa lite trådar. Det finns ju absolut inget bra på tv vid den här tiden...

• Fröken85

Vet ni vad.. Nu sitter jag fortfarande här och har inte lyckats somna efter jobbet... Jag får väl vara upp tills ikväll kanske. DÅ borde ajg ju somna tidigt så kan jag kanke vända tillbaka dygnet...

Jag har nu:
    *skrubbat min diskbänk och tagit hand om all disk
    *pratat med tidningsbudet och fått dagens tidning gratis..hihi...
    *läst dagens tidning + all reklam som kommit i veckan
    *läst en miljon trådar på fl
    *gått igenom hela inköpslistan till bebis
    *gått igenom hela renoveringen av huset i huvudet

Nu tänkte jag:
    *städa toaletten
    *vattna blommorna
    *käka frukost
    *vänta på att sambon ska gå upp om sisådär en halvtimme
    *vänta på att någon anna syltis vill komma hit å hänga med mig!

Förstår ni att jag borde sova?! hihi

Iallafall: God morgon på er!

• Thulan

Fröken: Är du fortfarande vaken? Ser att du är online. Va tokig du är, gå och lägg dig

• Fröken85

Thulan: Haha, jag är fortfarande här... Får väl se om jag lyckas hålla mig vaken hela dagen! Vad gör du då?

• Cia80

Vi testade igen på morgonen och då fick vi ett kontrollstreck. Så testet funkade men jag ansåg att det visade fel, blev ett -
    Så nu är det väl bara att invänta mensen. Blir nytt test på måndag annars.

• Elessario

har ni sett denna?

En bön till FL skriven av Meria:

Gode FL som finns på internet
    Helgad vare din sajt
    Tillkomme din åsikt
    så som i dagboken
    så och i forumet
    Våra dagliga råd giv oss idag
    och förlåt oss för våra synder
    Så som vi förlåta dem som
    ej registrerade äro
    Inled oss inte i fel tråd
    utan fräls oss från besvikelser
    Ty makten är din
    och medlemmarna dyrkar dig
    i evighet
    ENTER.

ska snart uppdatera mig i tråden... lite slappnig framför tv först bara.. blir en lugn kväll för mig idag..