• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

Frila,
    Jodå, jag gör också så

Jag brukar också vara regelbunden, eller har ialla fall varit det sen jag slutade med pillrena. Så det vore väl attans om den ska börja strula nu och komma på dag 36 istället för "normala" 29.

Men det går fort ska du se. Fattar inte vart tiden tar vägen. Är ju fasen snart juli. Vart tog maj och juni vägen???

• Fröken85

cia: ja maj och juni försvann snabbt. men ack så skönt... jag vill bara tt nästkommande månader ska gå lika snabbt!

• Frila2

Tack fröken! Jo, jag är inne i en svacka just nu. Behöver verkligen semester nu.

Cia: Ok, då är jag inte ensam Konstigt att cykeln helt plötsligt ändrat längd. Min har alltid varit 32 dagar både innan p-piller och efter. Men skillnad är att jag hade mycket mens innan jag åt p-piller. Undertiden jag åt p-piller hade jag ingen mens alls och nu efter jag slutade har jag haft väldigt lite mens. Tänkte först att det var tillfälligt men det har gått 1½ år. 

Undrar också var maj och juni tog vägen. Attans - måste betala räkningarna också.. Igen. Jag gjorde ju det precis... 

• Cia80

Fröken,
    Vet inte varför jag inte skulle få vara kvar. Men det kändes ändå bäst att fråga. Vem vet, ni kanske tröttnat på mig.

De kommer också gå fort, tro mig. Fast just nu tycker jag tiden segar sig fram till lördag

Nä, nu är det bäst att sova. Lovar att uppdatera er imorgon om mensens icke eller icke vara

Sov gott!

• Elessario

nu hinner jag inte läsa färdigt tråden innan jag ska till jobbet men ror jag hinner titta in en liten stund mellan jobbet och fest..
    kram på er.
    och 08 ska vara 08

• presens konjunktiv
    Yoyna skrev 2007-06-28 20:37:54 följande:
    Men hallå presens!!! Klart det är din tråd!!! Vad är det frågan om här? Cia tror hon ska bli bojkottad om hon blir gravid å presens känner sig inte hemma... Uppryckning tjejer! Ni är ju en del av mitt liv nu! Våga er inte på att försvinna!
    Ni får mig att känna mig så gammal!
    Thulan skrev 2007-06-28 21:51:23 följande:
    Har ni många fler trådar som ni hänger i?
    *stolt Buffybabe*
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-29 00:04:04 följande:
    Läser ni bloggar?
    Jag ska kolla in den. Jag följer mängder med bloggar, och skriver tre själv. Och så undrar jag vart tiden tar vägen...

Jag ska inte ha så mycket semester i år - det är jag för snål för. Min fru ska ha fem veckor, med början i morgon! Jag tog en vecka i maj när vi var i Paris, ska ta tre dagar nästa vecka när vi ska åka på födelsedagsresa, och sen tar jag några dagar när Harry Potter kommer ut.
    Do something scary; the payoff is awesome!
  • Cia80

Godmorgon tjejer!
    Det är väl attans, när man vill sova länge så går det inte och när man ska upp tidigt är man supertrött.

Fortfarande ingen mens i sikte. Jösses, tänk om det blir ett + imorgon.
    Jag=mamma???

• presens konjunktiv

Det är typiskt, Cia.

Du=mamma blir säkert en fantastisk ekvation!

Do something scary; the payoff is awesome!
  • Cia80

presens,
    Ja, det är det verkligen. Nu kommer det ju bli en extra lång dag. Är ca 10 timmar kvar till sambon kommer hem, det är ju en halv evighet!

Vad gullig du är! Är nog bara jag som har svårt att se mig själv som mamma. Imorgon kommer det avslöjas, om mensen bara luras eller om det verkligen är något som växer i min mage.