• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka

Frila:

Ja "tyvärr" blir ju diskussionerna ofta ganska insnöade på barn och dess tillbehör....men vi kan prata om annat också Och visst går det i perioder...just nu längtar jag extremt mycket medans jag andra dagar känner att jag lätt skulle kunna vänta ett år....

Tråden om sämsta sexet.....måste vara mest underhållande på FL

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Aj vilken mensvärk jag har....så nu är nog mensen på väg

• Frila2

Lusse: visst blir det så att man snöar in på barn, inte så konstigt egentligen men som sagt så är man ju mer intresserad vissa dagar. Ja, sämsta sexet är verkligen såå himla rolig.

Cia: trist, låter inte kul men vänta och se.

• Cia80

Frila,
    Tycker jag inte gör annat än väntar
    Har ont, men ännu ingen mens.
    Det mystiska är att jag haft som mensvärk till och från i stort sett hela dagen. Vanligtvis brukar jag bara få ont strax innan mensen kommer.
    Men man kanske inte ska spekulera i allt. Som sagt, bara vänta och se.

• Frila2

Måste vara svårt att inte tänka på det och försöka fokusera på någonting annat men ju mer du tänker på det desto värre blir ju väntan tyvärr. 

• Cia80

Frila,
    Det är supersvårt.
    Magen är ju alltid med oavsett vad jag gör. Men imorgon måste jag verkligen försöka aktivera mig på nåt sätt, för annars blir jag knäpp(are)

• Frila2
    Vad har du tänkt göra på dan då? När är BIM eller FUM som jag hellre kallar det (  )?
    Jag ska spendera helgen med att jobba, åh vad kul. Eller nåt... Usch, har ingen lust. Vår avdelning slås ihop med en annan avdelning på sommrarna så nu ska vi inte ha våra patienten utan mestadels den andra avdelningens. Våra får inte plats eftersom de är så mycket större tryck på den andra avdelningen. *Blä* 
  • Cia80

Frila,
    Jag har ingen aning! Det jag borde göra är stryka, så det får jag väl göra. Men det tar nog inte hela dagen. Så troligtvis kommer jag hänga här...som vanligt

Jag hade BIM igår.

Usch då, inget kul att jobba helg. När har du semester?

• Frila2

Cia: men stryka är det tråkigaste man kan göra ju... Dessutom ger det stor plats för musik och dagdrömmar = farligt. Eller jag är en sån som gärna har på min favoritmusik och dagdrömmer när jag ska göra någonting tråkigt, dammsuga, åka spårvagn, gå promenader själv etc men du kanske inte brukar göra så

Ok, igår. Förstår att du börjar fundera. Själv får jag alltid mens exakt på dagen eller dagen innan, har kanske haft försenad mens en gång på 1½ år.

Jag har semester om en månad ungefär. Jobbar 12 pass x 10 timmar = 120 timmar innan semester. Deprimerad!

• Fröken85

Hemskt vad aktivt det varit här ikväll!
    Kom hem från jobbet nu å sitter med ett glas vin... Ååå så gott! Va så hungrig idag på jobbet att jag åt ett 6-pack nuggets. Inte så bra kanske, men behövde ju något snabbt! Jag får gå en extra lång sväng imorgon!

Thulan: Jag är inne på en babytravel jogger just nu. Men jag tror vi kommer köpa den och en canga nizza oxå som man kan ha lite mr i skogen och på grusvägar å så!

Cia: självklart får du vara kvar i tråden, varför skulle du inte få? Du är ju en syltfisk för tusan....*ler*

Frila: Vad kul med körskolan! Det är npg det bästa jag gjort, att ta körkort. Nu hade jag inte klöarat mig utan eftersom vi måste åka och lämna hundarna varje dag hos svärföräldrarna och dit gåt ingen buss. Lycka till tjejen!
    Tråkigt att du känner så i tråden, men det är väl kasnke bara en svacka just nu... Jag lovar dig att längtan alldeles strax kommer tillbaka!