• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Elessario
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-30 20:03:24 följande:
    Min sambo är tvärt om...han VILL va gift innan barn - men nu får han inte som han vill Är nyförlovade...en vecka idag Lite omvänd psykologi-tendenser där....
    haha. grattis till förlovningen! bestämde ni gemensamt eller ..?

man får komma på lite knep för sin kille göra det man vill

har inte vant mig vid heltidsjobb riktigt än heller. börjar bli bättre tur aatt det det e sommar o ljust annars hade jag inte orkad utanför dörren alls efter jobbet.

hoppas din natt blir lugn frila.
  • presens konjunktiv
    Frila2 skrev 2007-06-30 19:02:36 följande:
    Utgår de från BMI eller vikt för behandling? För som sagt, BMI är ju rejält missvisande ibland. Själv har jag BMI 31 tror jag och det är tyvärr endast fett, inga muskler.
    BMI. I Malmö i alla fall. Sen vet inte jag om de gör "personliga undantag" för folk som är väldigt vältränade eller så, men reglerna säger att man måste ha under 30 i BMI.
    Do something scary; the payoff is awesome!
  • enlitenbitkaka
    Elessario skrev 2007-06-30 20:24:30 följande:
    haha. grattis till förlovningen! bestämde ni gemensamt eller ..?man får komma på lite knep för sin kille göra det man vill har inte vant mig vid heltidsjobb riktigt än heller. börjar bli bättre tur aatt det det e sommar o ljust annars hade jag inte orkad utanför dörren alls efter jobbet.hoppas din natt blir lugn frila.
    Tack! Sambon friade på min födelsedag och ville att vi skulle göra det på riktigt på midsommar...sen valde vi ut ringar gemensamt! Ska gifta oss på midsommar -09

Nej efsm jag jobbar 17:30-21:00 så har jag ju dagen fri iaf
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Elessario

oo vilken söt, ser ut som en bondgård lite grand.

itne ens en tillstymmelse till ring av något slag.

• presens konjunktiv

I augusti har vi varit gifta i tre år, förresten.

Längtar du efter bröllop, Lusse?

Do something scary; the payoff is awesome!
  • Yoyna

A sover, J är ute å springer å min lillebror (som har datorn i sitt rum) är ute med kompisar. Jippi, jag får göra vad jag vill! Alltså hänga med er! (Vi bor tillfälligt hos min mamma eftersom vi renoverar badrummet om det är nån som missat det! )

Jäkla regler presens... Men jag antar att det har något med att göra att chansen för en mindre riskfylld gravisitet ökar om man inte är överviktig, och då är det lätt för läkare att se till bmi eftersom det är ett enkelt sätt att räkna på. Håller tummarna för att du kommer ner under gränsen fort!

Essa: Var det så du ville bli kallad??? Vi är inte förlovade, jag har hintat om att det skulle vara roligt i ett par år nu, men min sambo verkar inte bry sig så det dröjer nog! Kanske till nästa barn?

Grattis till att bilen är såld lusse! Äntligen!

Ang. att bli med barn fort så kan det ju faktist bli så oxå! Jag blev med barn en och en halv månad efter pillerstopp, vi hade sex lite extra då jag trodde mig ha äl, och det fungerade. Hoppas förstås på samma tur nästa gång men tror inte det går så lätt igen. Nybörjartur säkert!

• Yoyna

Haha, va många i mitt inlägg. Bara för att jag kan typ tre smajlisar! Puckojag!

Hoppas jobbet bli ok inatt Frila, trots stress och mycket att göra!

• enlitenbitkaka
    Elessario skrev 2007-06-30 20:42:57 följande:
    oo vilken söt, ser ut som en bondgård lite grand.itne ens en tillstymmelse till ring av något slag.
    Ja den är vacker....hoppas kunna hyra en gård bredvid för festen
    presens konjunktiv skrev 2007-06-30 20:48:27 följande:
    I augusti har vi varit gifta i tre år, förresten.Längtar du efter bröllop, Lusse?
    Vilken typ av bröllop hade ni? *nyfiken* Längtat efter bröllop har jag gjort hela livet...dock har jag omprioriterat. Behöver inte va baluns, herrgård och svindyrt....bara han blir min man
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.