• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Fröken85

Cia: Tråkigt med minus... Hoppas du mår okej ändå guman!

Jag har faktiskt sovit tre timmar nu...

• Skrutt 83

Hej Girls!

Hoppas alt är bra med er! Själv är jag lite sliten, billetande hela dagen igår och sedan party. Sen hjälpt kusinen att flytta nu på morgonen, phu! Oj vad det skrivits en massa i tråden, och vad grejer det hänt!

Lusse: Oj, oskyddat, vad häftigt! Du ska se att du kommer ha ditt + snabbare än du anar, tror du kommer ha det innan sommarens slut! Skrattande

Fröken: Oj vilket framsteg, ska hålla tummarna för att det blir oktober! Då kanske vi börjar ungefär samtidigt, vad skoj det vore! Jag hoppas bara A är med på noterna! Flört

Cia: Tråkigt med - men så länge mensen inte dykt upp så finns ju faktikt chansen att du bara testat för tidigt! Jag ska hålla tummarna Glad

Det här med bilköp är verkligen inte lätt. Vi har nu även förälskat oss i en Mazda 3, hur fin som helst! I veckan måste vi bestämma oss, får de  vad det blir! Heheh skönt att höra att ni inte slaviskt kört diet i helgen, för idag kommer jag att synda bakis som man är! Glad

• Fröken85

Skrutt: Hur blir det med bilen? Hittat någon som ni gillar?
    Jag bara längtar nu till att se vad sambon har att säga om oktober. Men om han blir redo kommer jag nog inte få reda på innan. Så jag får snällt vänta tills vi är där å se hur han känner!

• Elessario

hade ju mer än tio sidor att ta igen.. jaja.

jag vill ha minst 2 barn och tony vill ha ett max två... så det blir nog två eller en och sedan tvillingar.. in my dreams.

Thulan: vilken ssk tråd skriver du i, skulle gärna titta in dit.. har du länken?

Jag är i en gbgträfftråd väldigt mkt, hade inte så många vänner innan den, nu har jag många, och endel har blivit riktigt nära.

Frila: Har inte heller så mkt längtan nu, och har inte haft det på ett tag.. jag tittar inte heller mkt på bebissaker utan tar det när det kommer för tänk om det är svårt att få barn och då skulle det vara så mkt värre att redan ha allting, jag tar det mkt hellre som det kommer och bryr mig mer om att passa på att köpa saker till mig själv och lägenheten, för när en bebis kommer blir de nog inte lika mkt sådant.
    Så det är väl därför som jag inte heller skrivit så mkt.
    jag har precis börjat kollat på bilar, har inte varit ett dugg intreserad innan, men nu letar jag efter någon liten med bra bageutrymme till barnvagn . har lite ångest av att inte komma ha en bil på länge...

ang. bantning så tycker jag det är hemkt dumt att titta på vågen när man bantar, om man tränar. Jag har haft lätta ätstörningar och vågen gjorde det mkt värre. och definintivt att väga sig ofta. KOmmer inte ihåg vem men att gå upp 1hg och bry sig låter inte alls bra. det kan vara att du druckit lite mer vatten, inte varit på toa som du hade varit förra gången m.m. mkt bättre att mäta sig själv.

• Fröken85

elessario: nä, jag skrev inte att jag brydde mig särskilt. jag vet att det varierar så, men man blir ju så mycket mer peppad när det visar bara lite minus... sen är det tråkigt att det blir lite + men det är inget som bekymrar mig särskilt... så det var inget allvarligt problem, gumman!

• Elessario

vad bra det. blir ju lite orolig.
    pratde med en tjej igår som vägde sig så ofta hon kunde och hade haft ätstörningar innan, inte bra...

• Elessario

jag blir lätt upprörd när man pratar om att gå ner i vikt och få bmi på 20... bodybuilders har nog minst bmi på 30 så dom e skitfeta..!! eller typ.
    hade en läkare som sa till mig att jag behövde gå ner i vikt när jag var tonåring och tränade jämt, jag var ju inte tjock någonstanns men han hade snöat in på bmi...
    så det är därför jag tänker som jag gör

• Yoyna

Bmi skiter jag oxå i, betydligt bättre att känna efter hur man känner sig! Tycker inte heller att man kan se bmi-måttet kan ses som det enda riktiga.

Att jag undviker vågen beror till stor del på att jag hade ätstörningar som yngre, vägde mig dagligen. Har kommit över det nu, men vet att jag bara mår dåligt av att se vad jag väger. Bättre att vara lyckligt ovetande liksom! Kan ju erkänna att jag fick en lätt chock när jag vägde mig nån vecka innan A föddes...

• Elessario

haha, det är ju inte så konstigt att vägde endel då. men huvudet fattar inte alltid det ändå.
    lyckligt ovetande är bra . det viktiga är att känna sig snygg i bekväma kläder tycker jag.