• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Frila2

Ok, godnatt. Har lite att göra också. Hörs en annan gång.

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Idag har jag sovit ut för första gången på mkt länge, så himla skönt! Vad har ni för planer för dagen? Jag och sambon ska till kusinen och grilla med dem ikväll, typiskt att det är så himla dåligt väder bara..

Lusse: Men då håller vi tummarna för att de skippar kådisarna framöver Glad Pratade med A igår när vi gick och lade oss. Sa att jag var avis på att det snart var dags för kusinens lilla bebis.. Då sa han mmm. Sen så sa jag att jag tycker det ska bli så skönt att få sluta m pillren om mindre än 2 mån, men att jag hoppades att han inte tyckte det skulle bli jobbigt eller krångligt, det tyckte han verkligen inte. Sen sa jag: "Tänk vad bra när jag inte äter pillren längre kan du ge mig världens bästa present vilken dag som helst" Ja det kan jag sa han då! Måste ju vara lite framsteg!

Hoppas att vi har turen att man är  i jul! Vad häftigt det vore! Håller med om att september, oktober vore perfekt att bli gravid så att man får en liten sommarbebis, så det är ju bra att vara försiktigare runt ÄL. Skönt att han är så redo nu!

Frila: Hoppas du fick en lugn kväll på jobbet!

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-01 11:16:55 följande:
    Ja här kan man inte sova ut på söndagarna.....inte när man bor granne med Domkyrkan som plingar in söndagsgudstjänsten....!
    Tycker det låter som att din A har mjuknat rejält! Efter vad du har berättat iaf Och om kusinen ska få barn kommer det säkert släppa lite mer...

Ja då kan man suprisea släkten vid julafton Vore såååå roligt!

Sitter och drömmer om vilken bil jag ska köpa när jag tagit examen..... En Land Rover Freelander, Hyundai Tuscon eller Toyota Rav4...
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Lusse: Hehe, dumma kyrka! Flört Ja lite har han nog mjuknat, jag hoppas verkligen att han kommer vara redo i augusti, åtminstone så redo att han slarvar lite Flört Ja att kunna berätta på julafton vore inte fel, det gjorde kusinen förra julen, fast jag och sambon visste redan Skrattande

Ja det är kul det här med bilar, men ack så dyrt det är! Jag älskar jeepar jag med! Rav4 har varit en favorit länge och tycker Tuscon är riktigt cool! Provkörde en cashqai, en halv jeep, men sambon var inte så förtjust! För oss lutar det nog åt en Mazda 3, jättehärlig bil men vi sitter och räknar på om vi kommer ha råd!

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-01 13:31:22 följande:
    Jag älskar jeepar jag med! Rav4 har varit en favorit länge och tycker Tuscon är riktigt cool! Provkörde en cashqai, en halv jeep, men sambon var inte så förtjust! För oss lutar det nog åt en Mazda 3, jättehärlig bil men vi sitter och räknar på om vi kommer ha råd!
    ja jag vaknar men sambon sover som en stock....hoppas ett barn brås på honom F sa de härliga orden förut "Jag är redo".....*kärlek* Men han tillades också att han aldrig kommer längta lika mycket som jag...och det förstår jag Håller tummarna för tjuvstart för er!

Land Rover's Freelander är favorit just nu....Cashqai måste kollas upp! Mazda 3....hur ser den ut??
  • Skrutt 83

Lusse: Hehe ja då får vi hoppas bebisen brås på F. Här hemma är det samma sak, sambon skulle nog kunna fortsätta sova om så en elefant stormade in! Glad

Måste varit underbart att höra honom säga det, skulle börjat gråta av glädje! Tveksam till att killar KAN längta lika mkt galet som oss, vore nog en omöjlighet! Skrattande

Ja de är fina. Mazda3 ser ut så här: http://www.mazda.se/Showroom/Mazda3/ välj sedan kombisedan, det är den karossen vi vill ha!

• Skrutt 83

Måste ge mig iväg en snabbis! Tittar in om en stund igen, hoppas vi ses då! Kram kram

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-01 14:21:09 följande:
    Vilken fin bil! Tycker den där blågröna färgen är sååå fin....! Ja om han sa att han längtade lika mycket som mig skulle jag bli lite rädd! Jag längtar ju efter hela kittet med magen, grav.kläder, amning osv....det kan ju inte hans så det eju naturligt att min längtan blir större.

Prata om boendet och så fort vi får antagningsbeskeden ska vi börja leta treor Inreda barnkammare...*drömmer* Gaah...bara två månader kvar!!
  • Yoyna

Kikar in en snabbis, vi är hemma å målar taket i badrimmet! Jag städar i det som ska bli vårat lilla minikontor oxå!

Hoppas allt är bra!